• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2025 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 11:05

Detail zákazky Z20256626

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2025 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 11:05

Základné údaje

Z20256626

OF-304702

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11557976

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

11943254

Ing. Martin Fuchsberger - ECOMED

Dlhá 95, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne vybavenie

laboratórium, kontrolér, stojan, pipety

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne vybavenie
Funkcia
výskumné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pipetovací kontrolér (pipetovacia pištoľ) s príslušenstvom ks 1
2. Nabíjací stojan pre elektronickú pipetu SARTORIUS ks 1
3. Serologické pipety, 1 bal. / 200 ks bal. 3
objem ml 10
4. Serologické pipety, 1 bal. / 150 ks bal. 1
objem ml 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Pipetovací kontrolér (pipetovacia pištoľ)  s príslušenstvom
použitie určený na prácu s klasickými sklenými a plastovými pipetami, s objemom min. 1 -  až 100 ml.
požadované vlastnosti hydrofóbny, regulácia rýchlosti nasávania / vytláčania pomocou ovládacích tlačidiel, vhodný pre ľavákov aj pravákov, indikátor slabej batérie, možnosť dobíjania batérie aj počas práce
filter autoklávovateľný, chrániaci pred nasatím kvapaliny do vnútorných častí kontroléra
požadované príslušenstvo držiak, na stenu, páska na uchytenie držiaka, membránové filtre - 0,2 um: min. 1x, 0,45 um  min. 2x, nabíjací adaptér
2. Nabíjací stojan pre elektronickú pipetu SARTORIUS
typ elektrický nabíjací stojan pre elektronické pipety Sartorius na nabíjanie a skladovanie elektronických pipiet
požadované vlastnosti nabíjanie pipiet počas uskladnenia na stojane, kompatibilita aj s ďašími pipetami (okrem Sartorius) - minimálne s PICUS, PICUS 2, eLINE, eLINE LITE (el. kroková pipeta), eLINE Pro (el. kroková pipeta)
3. Serologické pipety, 1 bal. / 200 ks
sterilné pipety s farebným kódovaním (individuálne balené) áno
správnosť objemu > 98 %
požadované vlastnosti dvojsmerná graduácia; polyolefínový filter v hornej časti pipety; negatívna graduácia umožňujúca zvýšenie prac. objemu,
požadované vlastnosti certifikované ako necytotoxické, nehemolytické, latex free, RNAse, DNAse a pyrogén free, polystyrén triedy VI; sterilizované Gamma žiarením SAL 10-6
4. Serologické pipety, 1 bal. / 150 ks
sterilné pipety s farebným kódovaním (individuálne balené) áno
správnosť objemu > 98 %
požadované vlastnosti dvojsmerná graduácia; polyolefínový filter v hornej časti pipety; negatívna graduácia umožňujúca zvýšenie prac. objemu,
požadované vlastnosti certifikované ako necytotoxické, nehemolytické, latex free, RNAse, DNAse a pyrogén free, polystyrén triedy VI; sterilizované Gamma žiarením SAL 10-6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávaný tovar/zariadenie musí spĺňať všetky požadované minimálne kvalitatívne a funkčné parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
2. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy, je aj: doprava a doručenie na miesto dodania-plnenia, dodanie dokumentácie dodaného tovaru;
3. Dodávateľ je povinný v zmysle tejto zmluvy dodať nový tovar, ktorý je originálny, nie je recyklovaný, ani renovovaný, a ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ.
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predávajúci vyhlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH ) a údaje/doklady určujúce presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), v slovenskom alebo českom jazyku, prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru.
5a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
5b. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA.
6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena, určená vrátane všetkých služieb a dokladov, požadovaných v rámci predmetu zmluvy v bode 2. zmluvných podmienok.
7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií.
8. Po odovzdaní predmetu zmluvy podľa bodu 2. tejto zmluvy, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol resp. dodací list, ktorý objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky.
9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.....
.....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky.
10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy). Dodávateľ je zároveň povinný uviesť na faktúre odkaz na zastrešujúci projekt POO: „Early stage granty – UVLF“, kód projektu: 09I03-03-V05-00017
12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy).
13. Záruka na tovar (položka č. 1 a č. 2)  je najmenej 24 mesiacov, ak dodávateľ neuvedie dlhšiu. Záruka zahŕňa všetky náklady, spojené so záručným servisom podľa podmienok výrobcu, opráv vád tovaru, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na začatie riešenia reklamácie je do 3 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
13a. Predmet plnenia -  položka č. 3  a č.4  musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v nastavenej metodike výskumu verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň, aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky.
14a. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov-ekvivalentov s deklarovateľnou identickou alebo lepšou/vyššou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného posúdenia predložených dokladov vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie/údajov k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt.
14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky/zmluvy v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona SR č. 222/2004 Z.z., a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
17a. Nedodržania uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od nej. Odôvodnenie tejto podmienky: Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti , projekt POO "Early stage granty - UVLF, kód projektu: 09I03-03-V05-00017, Kód Zmluvy 09I03-03-V05-00017/2024/VA.
19. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

10.11.2025 08:00 — 05.12.2025 14:00

1,00 súbor

1 626,00

1 322,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2025 10:37

06.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 36
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2025 11:22 - Vstupná ponuka 1 624,83 € Cena s DPH
05.11.2025 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 1 244,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS