• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 15:50

Detail zákazky Z20256621

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 15:50

Základné údaje

Z20256621

OF-304451

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563870

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

47102357

PAPIER LECHMAN s.r.o.

Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre na rok 2026

diáre, kalendáre, stolový, pracovný kalendár, nástenný

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sumár zákazky
Funkcia
Pracovné a nástenné kalendáre na rok 2026 vrátane dopravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kalendár stolový, pracovný ks 400
Nástenný kalendár trojdielny, okienkový ks 10
 2. Kalendár stolový, pracovný
Funkcia
Kalendáre a diáre na rok 2026
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 400
rozmer výška mm 155 160
rozmer šírka mm 310 315
počet strán strany 60 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špirála biela vario
farebnosť modro-červená
obsah kalendárovej časti  mesiace v 2 jazykoch; slovensky, česky; dni v 2 jazykoch: slovensky a česky; mená slovenské a české; sviatky slovenské, české, rakúske, nemecké, maďarské, poľské, ukrajinské, ruské; Daňový kalendár; Fond pracovného času; Medzinárodné a pamätné dni, sviatky slovenské, české, rakúske, nemecké, maďarské, poľské, ukrajinské, ruské
papier ofsetový
týždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením
 3. Nástenný kalendár  trojdielny, okienkový
Funkcia
Kalendáre a diáre na rok 2026
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
šírka mm 295
dĺžka mm 465
počet strán strany 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
papier ofsetový
obsah kalendárovej časti: nástenný kalendár trojdielny s posuvným okienkom, natieraný lesklý, obojstranný, obrázkový, téma príroda,  kalendárium mesačné a medzinárodné, slovenské a české
špirála vario
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru) na presne určené miesto, bližšie špecifikované  v objednávke.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien každej z položiek predmetu zmluvy v štruktúre bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta vrátane vyobrazenia a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky. Nepredloženie požadovaného rozpisu cien v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
3.Dodávateľ poskytne vyobrazenie z každého tovaru do 3 pracovných dní. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené vyobrazenie do 3 pracovných dní od doručenia vyobrazenia a oznámi dodávateľovi, či predložené vyobrazenie preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
4. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii ako je napr. motív alebo rozsah strán, rozmery a pod. požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
5. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
7. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
9. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania počas pracovných dní.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. osloboditeľov 1015/30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12.11.2025 10:04 — 19.11.2025 10:05

410,00 ks

700,00

560,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2025 11:09

07.11.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 11:44 - Vstupná ponuka 699,87 € Cena s DPH
07.11.2025 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 688,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS