• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2025 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 11:10

Detail zákazky Z20256619

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2025 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 11:10

Základné údaje

Z20256619

OF-304526

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563822

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

34138811

PRO - HAND, s.r.o.

Z.Kodálya 787, Galanta, 92400, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné odevy 2025/2026

Pracovné odevy, pracovné odevy pre zdravotnícky personál

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné odevy, pracovné odevy pre zdravotnícky personál
Funkcia
Pracovné odevy, pracovné odevy pre zdravotnícky personál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza dámska,farba biela, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 25
Blúza dámska, farba biela, bledomodrý lem na výstrihu, rukávoch a vreckách, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 10
Blúza dámska, farba bledomodrá, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 50
Dámska blúza, farba bledozelená, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 5
Dámska blúza, farba žltá, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 10
Dámska blúza, farba zelená, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 15
Dámska blúza, farba modrá, krátky rukáv, výstrih V, 3 vrecká (1 vrecko na hrudi a 2 vrecká na páse), bez gombíkov, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃, 10-12 cm rázporky na bokoch ks 30
Nohavice lekárske dámske, farba biela, zapínanie na gombík, elastické pásy na bokoch, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃ ks 50
Nohavice lekárske dámske, farba biela, sťahovacie šnúrky a elastický pás, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃ ks 150
Nohavice lekárske pánske, farba biela, sťahovacie šnúrky a elastický pás, priedušný materiál so zložením 65% polyester a 35% bavlna, pranie 60℃ ks 20
Mikina fleecová lekárska dámska biela, zapínanie zipsové, 2 spodné bočné vrecká, možnosť stiahnutia spodného lemu elastickou šnúrkou, antipilingová úprava, rukávy stiahnuté na gumu, pranie 40℃, 100 % PES, Fleece, (280 g/m²) ks 80
Mikina fleecová lekárska pánska biela, zapínanie zipsové, 2 spodné bočné vrecká, možnosť stiahnutia spodného lemu elastickou šnúrkou, antipilingová úprava, rukávy stiahnuté na gumu, pranie 40℃, 100 % PES, Fleece, (280 g/m²) ks 20
Tričko bavlnené dámske - rôzne farby biele, bledomodré, bledozelené, modré, zelené, žlté - pranie 40℃, 100 % bavlna, 160 g/m² ks 150
Tričko bavlnené pánske - rôzne farby biele, bledomodré, bledozelené, modré, zelené, žlté - pranie 40℃, 100 % bavlna, 160 g/m² ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný materiál pracovných odevov, pokiaľ nie je uvedené inak v bližšej špecifikácii je: stálofarebný, vyzrážaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade, že sa jednotlivé položky predmetu zákazky odvolajú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalentný tovar s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a parametrami.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ požaduje predložiť vzorky vybraných druhov tovaru a katalóg, resp. zobrazenie nacenených odevov v inej forme do 20 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 7  dní od uzavretia zmluvy.
Ďalej sa požaduje predložiť do 7 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami  (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Odovzdanie predmetu čiastkových kúpnych zmlúv a spôsob plnenia sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu, resp. faktúry, ktorá zároveň slúži ako dodací list oprávnenými osobami zmluvných strán v mieste dodania.
Objednávky sa budú vystavovať podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predávajúci je povinný dodať predmet čiastkovej kúpnej zmluvy kupujúcemu v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve spresnenom v objednávke.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 21 dní od prijatia objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúceho informovať o termíne dodania tovaru najmenej 24 hodín vopred.
Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri dodaní tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti, chyby a závady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar nepreberie a vystaví protokol o zistení nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady dodať obratom požadovaný tovar, prípadne oznámiť kupujúcemu najneskôr do nasledujúceho dňa neschopnosť dodať tovar.
Reklamáciu technických podmienok dodávky tovaru uplatní kupujúci písomnou formou u predávajúceho najneskôr do 30 dní odo dňa dodania reklamovaného tovaru. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. Predávajúci je povinný reklamáciu prešetriť a najneskôr do 15 dní odo dňa obdržania reklamácie písomne oznámiť kupujúcemu, ktorý podal reklamáciu, výsledok šetrenia. Ak bola reklamácia oprávnená, je predávajúci povinný okamžite zjednať nápravu.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Kupujúci neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie čiastkových kúpnych zmlúv.
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, poštou, prípadne elektronicky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť na predmet tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov, resp. záruka v trvaní vyznačenom v záručnom liste vzťahujúcom sa na dodaný tovar.
Ak je Dodávateľ v omeškaní s odovzdávaním predmetu zmluvy je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň z omeškania.
Objednávateľ sa zaväzuje, že v prípade neuhradenia vystavenej faktúry v deň jej splatnosti, je Objednávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň z omeškania.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tie ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Dodávateľ (predávajúci) berie na vedomie, že jeho pohľadávku alebo časť jeho pohľadávky voči objednávateľovi, ktorý je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti - špecializovanou nemocnicou podľa § 7 ods. 4 písm. a) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zároveň príspevkovou organizáciou v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „objednávateľ“),
je bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa zakázané zabezpečiť ručením na základe písomnej dohody medzi dodávateľom a tým, kto sa má stať ručiteľom (§ 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z.); právny úkon, ktorým bude pohľadávka alebo časť pohľadávky dodávateľa zabezpečená ručením v rozpore s dohodou s objednávateľom podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks, viď OF

9 000,35

7 321,35

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2025 09:33

07.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 68
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2025 09:23 - Vstupná ponuka 9 000,34 € Cena s DPH
06.11.2025 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 8 142,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS