36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Výškovo nastaviteľný kancelársky stôl
kancelársky stôl, výškovo nastaviteľný kancelársky stôl
Tovar, Služba
|
1. Výškovo nastaviteľný kancelársky stôl
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výškovo nastaviteľný kancelársky stôl | ks | 2 | ||
| Dĺžka | cm | 140 | 145 | |
| Šírka | cm | 80 | 85 | |
| Min. výška | cm | 65 | 70 | |
| Max. výška | cm | 117 | 128 | |
| Hrúbka | cm | 1,5 | 3 | |
| Nosnosť | kg | 70 | 80 | |
| Dĺžka kábla | cm | 190 | 210 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | biela |
| Typ dosky | rovný |
| Stolová doska | laminovaná drevotrieska, olepená plastovou odolnou hranou z ABS materiálu |
| Elektrický pohon | áno |
| Zdvíhanie a spúšťanie stolovej dosky | áno |
| Ovládací panel s displejom a USB portom na dobíjanie | áno |
| Ukladanie výškových polôh do pamäte | áno |
| Ochrana proti prehriatiu | áno |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar,originálny,funkčný bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. |
| Objednávateľ požaduje od Dodávateľa dodať tovar v jednotnom prevedení. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 15,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ dodá do 3 dní od uzavretia tejto zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, ktorý je predmetom tejto zmluvy Objednávateľovi a podrobnú cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie: typ a označenie tovaru (obchodné označenie a značku výrobcu), jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy pre podstatné porušenie tejto zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať tovar spĺňajúci všetky funkčné a technické vlastnosti stanovené v technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, ktorý je nový, originálny, funkčný bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar podľa tejto zmluvy, nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar podľa tejto zmluvy a odstúpiť od tejto zmluvy pre podstatné porušenie tejto zmluvy. |
| Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy. |
| Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa/odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ má právo tovar neprevziať, a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s dodaním tovaru, ktoré má vady a nespĺňa náležitosti podľa tejto zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| V prípade, že Dodávateľ v deň predkladania cenovej kalkulácie Objednávateľovi nie je platcom DPH a následne po podpise zmluvy sa stane platcom DPH, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky o hodnotu DPH. |
| Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného dodávateľom, splatnosť ktorého je do 30 dní odo dňa jeho preukázateľného doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
| Faktúru môže dodávateľ vystaviť až po dodávke tovaru a zaväzuje sa doručiť objednávateľovi daň. doklad (faktúru) na e-mailovú adresu. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a a musí byť v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
| Podmienky neupravené v tejto Zmluve o poskytnutí služby sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
10.11.2025 08:00 — 26.11.2025 15:00
1,00 celok
617,38
501,94
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2025 09:46
05.11.2025 11:00
05.11.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.10.2025 11:07 - Vstupná ponuka | 617,34 | € | Cena s DPH |
| 31.10.2025 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 617,34 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: