• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 10:20

Detail zákazky Z20256609

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 10:20

Základné údaje

Z20256609

OF-304643

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11557990

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52414418

I SEE IT, s.r.o.

Plynárenská 17563/3D, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač – notebook s vybavením

Notebook, kabel, redukcia

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač – notebook
Funkcia
Zariadenie na prácu s výpočtovým a meracím softvérom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
frekvencia procesora GHz 3,5
Veľkosť operačnej pamäte RAM GB 16
frekvencia pamäte GHz 3,2
SSD kapacita GHz 512
Uhlopriečka displeja palec 15,6
rozlíšenie px 1920x1080
kapacita batérie Wh 41
výdrž batérie h 6,5
nabíjací príkon W 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Modelové označenie procesora Intel Core i7 1255U Alder Lake
Typ úložiska SSD
Typ displeja antireflexný
Pomer strán 16 : 9
Typ grafickej karty integrovaná, GPU rad/model - rad grafickej karty Intel Iris Xe Graphics,
Výbava čítačka odtlačkov prstov, numerická klávesnica, operačný systém, podsvietená klávesnica, TPM 2.0, materiál konštrukcie - kov+plast, farba - strieborná
Rozhranie dátové - USB-C, grafické výstupy – HDMI, audio - Combo Audio Jack, USB-C 1x, USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 2x, Bluetooth v5.3, WiFi 802.11ax (6GHz), verzia WiFi WiFi 6E,
Optická mechanika bez mechaniky
Jazyk klávesnice – CZ, SK CZ, SK
Obsah balenia Napájací adaptér a kábel
Požadované parametre spĺňa napr.: Notebook HP 15-fd0979nc Natural Silver Kovový alebo“ ekvivalentný“
 2. Prepojovací kábel
Funkcia
Prepojovací kábel - redukcia z konektora USB-A 2.0 na sériový RS-232
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Dĺžka m 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Male konektor – Typ USB-A
1. Male konektor – Štandard USB 2.0
1. Male konektor – Počet 1 ×
2. Male konektor – Typ D-Sub DE-9 (RS-232)
Kábel Tienený
Zakončenie Rovné, pozlátené konektory
Požadované parametre spĺňa napr.: Redukcia AXAGON ADS-1PQN ADVANCED USB-A 2.0 > serial RS-232 FTDI adapter alebo“ ekvivalentný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bud vyhovovať platným medinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finannčnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Strojnícka fakulta, Katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.11.2025 08:00 — 08.12.2025 14:00

2,00 ks

613,41

613,41

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2025 09:14

06.11.2025 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2025 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2025 13:56 - Vstupná ponuka 613,41 € Cena bez DPH
04.11.2025 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 613,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS