• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 14:50

Detail zákazky Z20256588

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 14:50

Základné údaje

Z20256588

OF-304600

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11550707

Objednávateľ

00165905

Okresný súd Michalovce

Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie na odberné miesta (OM) špecifikované odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľom distribučnej sústavy (PDS) počas celého zmluvného obdobia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 SEČ  dňa 01.01.2026 do 23:59 hod. SEČ  dňa 31.12.2026.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zák. č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhl. ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1 (OM č. 1) - predpokladaná ročná spotreba MWh 75
Odberné miesto č. 2 (OM č. 2) - predpokladaná ročná spotreba MWh 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Číslo OM č. 1 / EIS kód OM č. 1 610569 / 24ZVS00007100741
Adresa OM č. 1 Námestie slobody 11, 071 01 Michalovce
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) NN / A / 3 /100
Distribučná sadzba OM č. 1 X3-C2
1. Číslo OM č. 2 / EIS kód OM č. 2 610570 / 24ZVS0000017564Z
Adresa OM č. 2 072 36  Kaluža 56
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) NN / A / 3 / 125
Distribučná sadzba OM č. 2 X3-C2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržania platných právnych predpisov.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedených odberateľom.
4. Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
5. Cena bude uhradená v mene - EUR.
6. Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, najmä distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou  za odchýlku spotreby a poplatkov za OM.
7. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných predpisov.
8. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme na adresu sídla odberateľa a elektronickými prostriedkami na e-mail odberateľa: podatelnaOSMI@justice.sk.
9. Fakturačným obdobím je jeden mesiac mesiac za skutočne odobraté množstvo elektrickej energie, bez zálohovej platby. Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny  formou vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia. Splatnosť faktúr je 15 dní od jej vystavenia.
10. Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb odberateľa. Odberateľ sa zaväzuje odobrať minimálne 80 % a maximálne 120 % z predpokladaného množstva elektrickej energie. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi  žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva elektriny v tolerancii +/- 20 %. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
11. Podľa znenia bodu 6.11 OUEP, v prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpoklad. množstva plnenia počas celého zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných objednávateľovi, je dodávateľ oprávnený voči objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým plnením a minimálnym množstvom plnenia vo výške 80% predpokladaného množstva plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80% predpoklad. množstva plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo plnenia) a cenou za skutočne odobraté plnenie.
12. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS.
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
15. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
16. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť:
- distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity,
- rezervované kapacity OM objednávateľa,
- úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
17. Dodávateľ je povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom na adresu objednávateľa (poštou alebo mailom):
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zák. č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie,
- doklad s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať: meno a priezvisko kontaktnej osoby a jej pracovnú pozíciu, telefónne číslo a mail,
- čestné vyhlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené), dátumom uzatvorenia a  dátumom platnosti,
- podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
18. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 11 , Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

77,00 MWh

22 174,46

18 634,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2025 14:02

05.11.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 182
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 12:24 - Vstupná ponuka 19 363,68 € Cena s DPH
04.11.2025 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 19 363,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS