• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    06.11.2025 09:03

Detail zákazky Z20256575

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    06.11.2025 09:03

Základné údaje

Z20256575

OF-304650

zrušená

Objednávateľ

00165786

Okresný súd Martin

E. B. Lukáča 2A, Martin, 03661, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi za odchýlku, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2026 od 00.00 SEČ do 31.12.2026 do 23.59 SEČ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaná ročná spotreba kWh 62 000
počet odberných miest počet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS6210064000A
adresa odberného miesta E. B. Lukáča 2A, 036 61 Martin
napäťová úroveň NN
maximálna rezervovaná kapacita 132 kW
hodnota hlavného ističa 200 A
typ merania A
distribučná sadzba C5
tarifa dvojpásmová
počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energia pre odberné miesto objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť odberateľa upraviť dohodnutú maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesto, bez sankcií a poplatkov.
Množstvo odobratej elektrickej energie je predpokladané a je určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich troch rokoch.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberného miesta v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email).
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energia za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného (predpokladaného) množstva spotreby elektrickej energie dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky, atď.).
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej  spotreby elektrickej energie.
Odpočet a vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávky elektrickej energie. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu elektrickej energie k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu elektrickej energie a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. V deň fakturácie uvedie dodávateľ na faktúre DPH vo výške, akú ustanovuje aktuálne platný zákon o dani z pridanej hodnoty.
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené objednávateľovi do sídla objednávateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Dodávateľ predložením svoje ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

E. B. Lukáča 2A, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

62 000,00 kWh

14 570,00

12 243,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2025 11:09

06.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 180
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS