• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 11:25

Detail zákazky Z20256559

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 11:25

Základné údaje

Z20256559

OF-304543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11550621

Objednávateľ

00215783

Krajský súd v Košiciach

Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK

Dodávateľ

52005551

Ticket Service, s.r.o.

Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet r. 2026

Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 7,00 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej jednotky EUR 7,00
Indikatívny počet stravných kariet ks 80
Predpokladaný počet elektronických stravovacích jednotiek ks 17920
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravná karta obsahuje Názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, číslo karty, vyznačenie platnosti minimálne po dobu trvania zmluvy, t.j. do 31.12.2026
Stravná karta umožňuje bezkontaktné použitie
Stravná karta umožňuje platbu od 0,01 EUR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia,  priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.)
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa.
3. Poplatok za vydanie stravnej karty je 0,00 EUR.
4. Poplatok za doručenie stravnej karty je 0,00 EUR.
5. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta.
6. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
7. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
8. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravovacích zariadení na území mesta Košice, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa.
9. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie, resp. zľavy.
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby dodávateľa pre vzájomnú komunikáciu.
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie požadovaného počtu stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy a doručenia požiadavky od objednávateľa.
11. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
12. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa minimálne raz mesačne, podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa.
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od  1.1.2026 do 31.12.2026.
14. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet v bufete a jedálni budovy sídla objednávateľa.
15. Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 29, Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

17 920,00 kus

125 440,00

125 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2025 09:37

05.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 441
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2025 10:50 - Vstupná ponuka 125 439,00 € Cena s DPH
04.11.2025 19:12 - Najvýhodnejšia ponuka 125 438,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS