• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 09:05

Detail zákazky Z20256552

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2025 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 09:05

Základné údaje

Z20256552

OF-304597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11550599

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52355764

Kalibrovanie s. r. o.

Moyzesova 4/A, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Alkoholtestery a náustky

Náustky, alkoholtester

  • 38431000-5 - Detekčné prístroje
  • 37322300-4 - Náustky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náustky
Funkcia
Náhradné náustky pre detektor alkoholu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náustky "Standard" pre Alcotest Dräger 6000, počet balení ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet náustkov v 1 balení 250  ks
Každý náustok v balení musí byť hygienicky zabalený v samostatnom obale. áno
Trváme na konkrétnom type do konkrétnej značky aby sme zabezpečili kompatibilitu s naším prístrojom. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar dodať len v pracovných dňoch  v čase od 07:00 do 13:00 hod.
Záručná doba na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ dodá faktúru a dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list.  Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednáteľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Návod na používanie musí byť v SK alebo CZ jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.11.2025 08:17 — 14.11.2025 08:18

1,00 ks

1 473,12

1 197,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2025 08:22

05.11.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 46
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2025 11:22 - Vstupná ponuka 1 450,00 € Cena s DPH
30.10.2025 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS