• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2025 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2025 09:15

Detail zákazky Z20256534

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2025 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2025 09:15

Základné údaje

Z20256534

OF-304583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11543566

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Sor NB12, NB18

Náhradné diely, autobus ,Sor

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 34121200-3 - Kĺbové autobusy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Sor NB12, NB18
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
12X18AL   Krúžok tesniaci 12x18 AL ks 50
14x20 AL Krúžok tesniaci 14x20 AL ks 50
16x20 AL   Krúžok tesniaci 16x20 AL ks 50
40,95 x 2,62 ISO3601   O- krúžok ks 40
55701806002000   Zástera zadná BN 9,5 ks 10
55797239200   Blatník zadný pravý ks 1
55797700408   Konzola zámku na podlahu NB 12   700408 ks 20
6207   Ložisko 6207 2RS ks 10
63062RS   Ložisko 6306 2RS ks 50
9905017216202   Ventil núdzový vnútorný SPCZ/2162/2- NB ks 3
99150089000021   Mriežka ofuku ks 4
99153289000002   Mriežka ofuku guľatá EURO 6 ks 6
994407755111   Filter kabínový CU 5877 MANN ks 10
9958100162500   Lakťová opierka ľavá ks 6
9958100162600   Lakťová opierka pravá ks 6
9960839   Zámok ks 20
996612   Mriežka s filtrom OB12D ks 600
99795806001   Zástera predná BN 9,5 ks 10
9999432760   Štartér CURSOR 8- TYP CGS160374AC ks 4
HX200CBC   Stykač vákuový HX200CBC   GIGAVAC ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

18.11.2025 13:30

1,00 celok

7 810,00

7 810,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2025 13:41

04.11.2025 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2025 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 07:51 - Vstupná ponuka 7 810,00 € Cena bez DPH
04.11.2025 07:53 - Najvýhodnejšia ponuka 7 809,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS