• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20256532

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20256532

OF-303951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11550629

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

stôl, skrinka, skriňa, stolička, laboratórny nábytok

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39181000-4 - Laboratórne stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. skrinka laboratórna kombinovaná
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 900 1000
hĺbka mm 520 560
výška mm 700 870
dvierka ks 1
polohovateľná polica ks 1
horná priebežná zásuvka po celej šírke skrinky ks 1
zásuvky ks 3
hrúbka drevotrieskovej dosky (korpusy skrinky, dvierka) mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
zásuvky skrinky na plnovýsuvoch s tichým chodom a systémom automatického samovoľného doťahu pri zatvorení bez hluku
závesy na skrinke vybavené systémom tlmeného zatvárania dverí bez hluku
 2. skriňa laboratórna s policami
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 900 1000
hĺbka mm 520 560
výška mm 1900 2100
dvierka ks 2
výškovo polohovateľné police ks 4
hrúbka drevotrieskovej dosky (korpusy skrinky, dvierka) mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lišta čierna
farba biela
závesy na skrini vybavené systémom tlmeného zatvárania dverí bez hluku
 3. Skriňa laboratórna kombinovaná (hore presklená s policami)
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 900 1000
hĺbka mm 520 560
výška mm 1900 2100
dvierka ks 2
výškovo polohovateľné police v hornej časti ks 3
zásuvka v dolnej časti ks 4
hrúbka drevotrieskovej dosky (korpusy skrinky, dvierka) mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
horná časť s dvierkami presklenými
lišta čierna ABS
farba biela
závesy na skrini vybavené systémom tlmeného zatvárania dverí bez hluku
 4. Laboratórny stôl dlhý
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka mm 1700 1900
hĺbka mm 580 620
výška mm 740 760
pracovná doska v prevedení postforming bez ostrých hrán a škáry ks 1
kovová výstuha pracovnej dosky z oceľového profilu ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kovová "C" podstava z oceľového profilu
farba biela
 5. Laboratórny stôl krátky
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka mm 1400 1600
hĺbka mm 580 620
výška mm 740 760
pracovná doska v prevedení postforming bez ostrých hrán a škáry ks 1
kovová výstuha pracovnej dosky z oceľového profilu ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kovová "C" podstava z oceľového profilu
farba biela
 6. Stôl prístrojový pre prácu v stoji
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 1100 1300
hĺbka mm 740 760
výška mm 890 910
pracovná doska v prevedení postforming bez ostrých hrán a škáry ks 1
kovová výstuha pracovnej dosky z oceľového profilu ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kovová "C" podstava z oceľového profilu
farba biela
 7. stolička laboratórna čierna
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
nosnosť kg 100 150
kolieska ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výška sedadla nastaviteľná
farba čierna
povrch umelá koža
kolieska kovové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikáciu a parametre,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom bude akceptovať
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty dodávateľom nepreukážu splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je schopný dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. Ak dôjde k naplneniu tohto bodu dodávateľovi objednávateľ udelí neuspokojivú referenciu.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne požadované funkčné a technické parametre alebo kvalitatívne vyššie.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na dodaný tovar a montáž minimálne 24 mesiacov.
III. Realizácia dodávky:
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. Dodávateľ telefonicky oznámi termín dodania a montáže poverenej osobe za objednávateľa a to min. 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmetný tovar a súvisiace služby podľa požiadaviek objednávateľa v požadovanej kvalite a v bezchybnom stave.
3. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu.
4. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné).
5. Súčasťou plnenia predmetu tejto dohody je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou predávajúceho.
6. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch kupujúceho počas inštalácie a montáže predmetu tejto dohody dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto dohody.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
8. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa a objednávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo na jej odstúpenie a zároveň aj udelenie neuspokojivej referencie pre dodávateľa.
2. Uvedenie nesprávnej ceny dodávateľom v jeho ponuke na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa .
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 5, Prírodovedecká fakulta - Ústav geografie, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

10.11.2025 08:00 — 28.11.2025 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

4 169,34

3 389,71

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2025 12:51

05.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 21
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2025 11:57 - Vstupná ponuka 4 160,00 € Cena s DPH
05.11.2025 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 4 158,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS