• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 12:15

Detail zákazky Z20256522

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 12:15

Základné údaje

Z20256522

OF-304481

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11550627

Objednávateľ

42061385

Okresný súd Námestovo

Námestie Antona Bernoláka 332/16, Námestovo, 02901, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS") a  zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2026 od 00:00 SEČ do 31.12.2026 do 23:59 SEČ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba MWh 84
Počet odberných miest MWh 2
Okresný súd Námestovo, Námestie Antona Bernoláka 332/16, 029 01 Námestovo MWh 42
Okresný súd Námestovo, Radlinského 36, 026 01 Dolný Kubín MWh 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta 1 3000004537
EIC kód 24ZSS3208983000T
Adresa odberného miesta Námestie Antona Bernoláka 332/16, Námestovo 02 901
Napäťová úroveň NN
Hodnota hlavného ističa 85,8 A
Distribučná sadzba C3
Počet fáz 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta 2 3000004538
EIC kód 24ZSS3200184000X
Adresa odberného miesta Radlinského 36, Dolný Kubín 026 01
Napäťová úroveň NN
Hodnota hlavného ističa 50A
Distribučná sadzba C2
Počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energia pre odberné miesto objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodražania platných právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo v tom prípade odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť odberateľa upraviť dohodnutú maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesto bez sankcií.
Množstvo odobratej elektrickej energie je predpokladané a je určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich 12 mesiacoch. Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť nižšie alebo vyššie v závislosti od potrieb odberateľa.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberného miesta v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email).
c) originál alebo overenú kópiu dokladu a povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike, prípadne doklad že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektriny.
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energia za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného (predpokladaného) množstva spotreby elektrickej energie dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky, atď.).
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej  spotreby elektrickej energie.
Odpočet a vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávky elektrickej energie. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu elektrickej energie k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu elektrickej energie a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené objednávateľovi do sídla objednávateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Dodávateľ predložením svoje ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného vzťahu dôjde k zmene platnej DPH, k zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný takúto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, že dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu to do doby, kým nebude zabezpečený plynulý prechod plnenia na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od elektrickej energie sa vylučuje.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Pri podstatnom porušení povinností dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné k poslednému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bolo odstúpenie od zmluvy doručené dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Antona Bernoláka 332/16, Námestovo, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

84,00 MWh

27 919,66

23 461,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2025 10:21

05.11.2025 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2025 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 180
 17
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 11:16 - Vstupná ponuka 25 086,11 € Cena s DPH
05.11.2025 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 20 166,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS