• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2025 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2025 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2025 10:25

Detail zákazky Z20256516

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2025 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2025 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2025 10:25

Základné údaje

Z20256516

OF-304171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11543564

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie vodičov v súlade s ADR

ADR, školenie, nebezpečné veci,

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov v súlade s ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov v súlade s ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činnosti v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia
 2. Školenie vodičov v súlade s ADR
Funkcia
Obnovovacie školenie vodičov v súlade s ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činnosti v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ vyhotoví prezenčnú listinu za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci školenia za ktorý sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý dané školenie viedol, začiatok školenia, ukončenie školenia, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom
Počet účastníkov školenia, požadované miesta a termíny školoenia od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované Objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky Dodávateľovi.
Miestom plnenia kurzu stanovujem do 100km od mesta Sereď.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ v cene školenia zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov školenia.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia Dodávateľ viedol evidenciu dochádzky.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenuškolenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia.
Požaduje sa aby Dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú Objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená Dodávateľovi Objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas Objednávateľa k takémuto úkonu.
Termíny vykonania konkrétnych školení budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozspisu termínovm školenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

05.11.2025 12:34 — 28.11.2025 09:35

1,00 celok

2 895,50

2 354,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2025 09:37

04.11.2025 09:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2025 09:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2025 09:50 - Vstupná ponuka 2 895,49 € Cena s DPH
29.10.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 2 895,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS