30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Školenie vodičov v súlade s ADR
ADR, školenie, nebezpečné veci,
Služba
|
1. Školenie vodičov v súlade s ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základné školenie vodičov v súlade s ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | áno |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činnosti v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia |
|
2. Školenie vodičov v súlade s ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obnovovacie školenie vodičov v súlade s ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | áno |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činnosti v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia |
| Názov |
| Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Dodávateľ vyhotoví prezenčnú listinu za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci školenia za ktorý sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý dané školenie viedol, začiatok školenia, ukončenie školenia, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
| Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom |
| Počet účastníkov školenia, požadované miesta a termíny školoenia od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované Objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky Dodávateľovi. |
| Miestom plnenia kurzu stanovujem do 100km od mesta Sereď. |
| Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ v cene školenia zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov školenia. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia Dodávateľ viedol evidenciu dochádzky. |
| Požaduje sa uviesť v rozpočte cenuškolenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia. |
| Požaduje sa aby Dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú Objednávateľom. |
| Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená Dodávateľovi Objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas Objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Termíny vykonania konkrétnych školení budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozspisu termínovm školenia. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
05.11.2025 12:34 — 28.11.2025 09:35
1,00 celok
2 895,50
2 354,07
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2025 09:37
04.11.2025 09:34
04.11.2025 09:49
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.10.2025 09:50 - Vstupná ponuka | 2 895,49 | € | Cena s DPH |
| 29.10.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 895,49 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: