• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 12:05

Detail zákazky Z20256512

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2025 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 12:05

Základné údaje

Z20256512

OF-304453

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11532106

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

54911559

Sicurio s.r.o.

Gagarinova 10A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky - Firewall 2

Firewall

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HW Firewall novej generácie na správu sieťovej prevádzky a blokovanie nebezpečnej sieťovej komunikácie s podporou od výrobcu na obdobie 60 mesiacov - 2 ks
Funkcia
HW Firewall novej generácie na správu sieťovej prevádzky a blokovanie nebezpečnej sieťovej komunikácie s podporou od výrobcu na obdobie 60 mesiacov
 2. Realizácia implementačných, konzultačných a konfiguračných činností potrebných na uvedenie riešenia Firewall do riadnej prevádzky .
Funkcia
Realizácia implementačných, konzultačných a konfiguračných činností potrebných na uvedenie riešenia Firewall do riadnej prevádzky .
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, podľa priloženej technickej špecifikácie v prílohe.
Požaduje sa predloženie splnenia podmienok účasti : Zoznamom dodávok tovarov a požiadavky na expertov , ktorí sú zodpovedať za implementáciu riešenia a zaškolenie personálu do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy , podľa priložených požiadaviek na podmienky účasti v prílohe.
Dodacia lehota na plnenie zmluvy je 50  kalendárnych dní.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

10.11.2025 00:00 — 29.12.2025 14:00

2,00 ks

42 000,00

31 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2025 09:08

03.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 31
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2025 12:43 - Vstupná ponuka 41 999,58 € Cena s DPH
31.10.2025 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka 38 892,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS