• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2025 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 12:05

Detail zákazky Z20256508

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2025 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 12:05

Základné údaje

Z20256508

OF-304407

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11532108

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazový hygienický zdravotnícky materiál

hygienické potreby, vatové tyčinky, žinka, vata, pôrodnícke vložky, papier na operačný stôl, podložka pod pacienta

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33141117-3 - Vata
  • 39514500-3 - Umývacie žinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Jednorazový hygienický zdravotnícky materiál
Funkcia
1. Vatové tyčinky (balenie 160 - 200 ks)
2. Žinka jednorazová - perlan - hygiena
3. Buničitá vata v rolke 22 x 30 cm (balenie - 175 ks)
4. Vata buničitá v rezoch 15 x 20 cm - 1 kg
5. Podložka pod pacienta 60x90cm - inkontinentná podložka pod chorých
6. Tampóny z buničitej vaty, bielené 40x50 (2x500 ks)
7. Vata buničitá vinutá v celku à 1 kg
8. Pôrodnícke vložky (min. á 20 ks v balení)
9. Papier na operačné stoly 50cm x 46m
10. Podložka jednorazová 33x50 cm, fialová (Medixpro, alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky výrobku)
11. Vata obv. skladaná 1000 g
12. Žinka jednorazová - perlan - rukavica
13. Vata podkladová pod sadru 10cmx3m
14. Vata podkladová pod sadru 15cmx3m
15. Vata podkladová pod sadru 8cmx3m
16. Maska jednorazová 3vrst. s gumičkou.
17. Maska jednorazová 3vrst. s úvaz.
18. Maska respirátor FFP2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.balenie ks 100
3. rozmer cm 22x30
4. rozmer cm 15x20
4. hmotnosť balenia kg 1
5. rozmer cm 60x90
5. absorpčná schopnosť / savosť ml 1700
6. Šírka tampónu mm 40
6. Dĺžka tampónu mm 50
9. šírka cm 50
9. dĺžka m 50
12. rozmer cm 24x16
13. šírka cm 10
13. dĺžka m 3
14. šírka cm 15
15. dĺžka m 3
16. šírka cm 8
15. dĺžka m 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. materiál - zloženie 67% viskóza, 33% laminát
2. materiál netkaná textília - perlan
2. vysoká savosť, pevnosť a odolnosť za mokra
4. materiál bielená celulóza s jemnou rovnomernou štruktúrou, s vysokou savosťou a krepom
4. balenie do fólie
5. Podložka papierová s vonkajšou vrstvou z nepriepustnej protišmykovej fólie 60 x 90 cm - inkontinentná podložka pod chorých áno
5. jadro bielej farby s vysokou absorpčnou schopnosťou
5. vrchná časť biela netkaná textília odolná voči odieraniu
5. spodná časť nepriehľadná, nepriepustná, protišmyková fólia
5. podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
9. papier - rolovaný, perforovaný, biely áno
9. materiál 100% celulóza
12. vnútorná časť rukavice chránená nepriepustnou fóliou bez latexu áno
12. materiál netkaná textília - perlan
12. vysoká savosť, pevnosť a odolnosť za mokra
13. polstrovací obväz pod sadru zo syntetickej vaty áno
14. polstrovací obväz pod sadru zo syntetickej vaty áno
15. polstrovací obväz pod sadru zo syntetickej vaty áno
16. chirurgická maska jednorazová, trojvrstvová s gumičkami áno
17. chirurgická maska jednorazová, trojvrstvová na úväzy áno
18. maska respirátor FFP2 áno
ROZPIS POLOŽIEK PRE DODANIE:
1. Vatové tyčinky (balenie 160 - 200 ks) 40 bal.
2. Žinka jednorázová - perlan - hygiena 30000 ks
3. Buničitá vata v rolke 22 x 30 cm (balenie - 175 ks) 8 bal.
4. Vata buničitá v rezoch 15 x 20 cm - 1 kg 300 bal.
5. PODLOŽKA POD PACIENTA 60x90cm - inkontinentná podložka pod chorých 10875 ks
6. Tampóny z buničitej vaty, bielené 40x50 (2x500 ks) 24 bal.
8. Pôrodnícke vložky (min. á 20 ks v balení) 100 ks
9. Papier na operačné stoly 50cmx46m 126 ks
10. Podložka jednorazová 33x50 cm fialová (Medixpro, alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky) 60 ks
11. Vata obv. skladaná 1000 g 6 ks
12. Žinka jednorazová - perlan - rukavica 350 ks
13. Vata podkladová pod sádru 10cmx3m 150 ks
14. Vata podkladová pod sádru 15cmx3m 204 ks
15. Vata podkladová pod sádru 8cmx3m 126 ks
16. Maska jednorazová 3vrst. s gumičkou. 40000 ks
17. Maska jednorazová 3vrst. s úväzom 5700 ks
18. MASKA respirátor FFP2 3000 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
4. Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
5. Zazmluvné množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
6. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok sa stane skôr.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo (zmeniť, zvýšiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
8. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
9. Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky .
10. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku
11. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
12. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
13. Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy, v opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje zmluvným
podmienkam, podmienkam stanoveným príslušnými právnymi predpismi a platnými normami záväznými pre takéto plnenie (tovar).
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. Zmluvné strany sú oprávnené znížiť jednotkovú cenu tovaru (alebo jeho časti), písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže zabezpečiť svoju pohľadávku alebo jej časť voči objednávateľovi ručením na základe písomnej dohody medzi dodávateľom a tým, kto sa má stať ručiteľom podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým bude pohľadávka alebo časť pohľadávky
dodávateľa zabezpečená ručením v rozpore s dohodou s objednávateľom podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39, resp. § 40 ods. 1 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa podľa tohto bodu, objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú sa ručenie vzťahuje.
17. Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu.
18. V prípade kategorizovaného špeciálneho zdravotníckeho materiálu (ŠZM) nesmie jednotková cena špeciálneho zdravotníckeho materiálu počas celej doby platnosti zmluvy prekročiť maximálnu cenu zdravotníckej pomôcky, ŠZM určenú pre poskytovateľa zdravotnej starostlivosti Ministerstvom zdravotníctva SR.
19. Zmluvné strany sú oprávnené účinnosť tejto rámcovej dohode predĺžiť z dôvodu nevyčerpania celkového finančného limitu, a to maximálne o 12 mesiacov, aj opakovane, písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
20. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúr je 60 dní.
21. Objednávateľ zaplatí dodávateľovi kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru objednávateľovi. Dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
22. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru.
23. Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
24. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný
súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Porušenie takéhoto zákazu je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z takejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
25. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ludvíka Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

9 792,36

9 792,36

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2025 14:44

03.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 593
 47
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2025 09:32 - Vstupná ponuka 9 792,30 € Cena bez DPH
03.11.2025 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 9 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS