30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36507164
PBT PRINT, s.r.o.
Jána Nováka 37, Prešov, 08001, SVK
Športové a rekreačné vybavenie
Dres hokejový, florbalový
Tovar, Služba
|
1. Hokejové dresy podľa dodanej predlohy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| hokej |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 31 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Predloha sa nachdáza v prílohe zákazky | |
| Veľkosti hráčskych dresov: | 10x L, 15x XL, 4x XXL |
| Veľkosti brankárskych dresov: | 2x XXL |
|
2. Florbalové dresy podľa dodanej predlohy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| florbal |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Predloha sa nachdáza v prílohe zákazky | |
| Veľkosti hráčskych dresov: | 10x L, 14x XL, 4x XXL |
| Veľkosti brankárskych dresov: | 2x XXL |
|
3. Hokejový puk seniorský
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| hokej |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| S potlačou so znakom 82.bsp jednostranne |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Termín dodania bude upresnený po komunikácií s víťazným uchádzačom. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:30 do 14:00. |
| Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list. |
| Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 2 roky od dátumu dodania tovaru. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
05.11.2025 09:35 — 30.11.2025 08:29
1,00 ks
2 650,65
2 155,00
Požadujem zaslanie vlastného návrhu plnenia
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2025 08:31
04.11.2025 08:29
04.11.2025 08:44
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.10.2025 15:37 - Vstupná ponuka | 2 650,64 | € | Cena s DPH |
| 31.10.2025 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 650,64 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: