• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2025 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 11:30

Detail zákazky Z20256464

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2025 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 11:30

Základné údaje

Z20256464

OF-304511

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11532061

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

44015682

Grex SK, s.r.o.

Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup monitorov pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie

monitor, zobrazovacia jednotka

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor
Funkcia
Zobrazovanie textových a grafických informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 85
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zobrazovacia jednotka: 27“ matný alebo antireflexný IPS displej, bitová hĺbka 8bit
Jas: minimálne 250 cd/m2
Odozva: maximálne 6 ms
Rozlíšenie obrazovky: 1920 x 1080 px, Full-HD
Obnovovacia frekvencia: minimálne 60 Hz
Vstupy a výstupy: minimálne 1x VGA, minimálne 1x HDMI
Ergonómia: výškové nastavenie, naklonenie, natáčanie, nízke vyžarovanie modrého svetla
Záruka: minimálne 36 mesiacov s opravou v autorizovanom servise (Carry-In)
Reproduktory: áno
Obsah balenia: napájací kábel, HDMI kábel
Energetická trieda: maximálne D
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Miesto dodania je sídlo Objednávateľa: Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
I.3 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy (ďalej len „Zmluva“) nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie tovaru podľa Zmluvy (ďalej len „predmet plnenia“ alebo „tovar“) v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou s DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia.
I.4 Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v Zmluve.
I.6 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 21 (dvadsaťjeden) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
I.7 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených monitorov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené monitory určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 30 (tridsať) ks Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu monitorov.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravných nákladov a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom Zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v EUR s DPH maximálne na dve desatinné miesta.
II.4 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“).
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet plnenia.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ zároveň oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne za každý aj začatý deň, v ktorom Dodávateľ nedodržal požiadavky na dodanie predmetu plnenia uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v opisnom formulári, resp. v Zmluve.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa Zmluvy, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, resp. služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v plnení, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári.
V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2.
V.4 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 21/A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.11.2025 08:00 — 27.11.2025 15:30

85,00 ks

13 752,65

11 181,02

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2025 15:35

03.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 106
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2025 20:02 - Vstupná ponuka 13 752,63 € Cena s DPH
28.10.2025 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 13 407,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS