17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
44015682
Grex SK, s.r.o.
Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK
Nákup monitorov pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie
monitor, zobrazovacia jednotka
Tovar, Služba
|
1. Monitor
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zobrazovanie textových a grafických informácií. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadovaný počet | ks | 85 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zobrazovacia jednotka: | 27“ matný alebo antireflexný IPS displej, bitová hĺbka 8bit |
| Jas: | minimálne 250 cd/m2 |
| Odozva: | maximálne 6 ms |
| Rozlíšenie obrazovky: | 1920 x 1080 px, Full-HD |
| Obnovovacia frekvencia: | minimálne 60 Hz |
| Vstupy a výstupy: | minimálne 1x VGA, minimálne 1x HDMI |
| Ergonómia: | výškové nastavenie, naklonenie, natáčanie, nízke vyžarovanie modrého svetla |
| Záruka: | minimálne 36 mesiacov s opravou v autorizovanom servise (Carry-In) |
| Reproduktory: | áno |
| Obsah balenia: | napájací kábel, HDMI kábel |
| Energetická trieda: | maximálne D |
| Názov |
| I. PLNENIE |
| I.1 Miesto dodania je sídlo Objednávateľa: Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava. |
| I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania. |
| I.3 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy (ďalej len „Zmluva“) nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie tovaru podľa Zmluvy (ďalej len „predmet plnenia“ alebo „tovar“) v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail; |
| b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou s DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
| c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia. |
| I.4 Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení. |
| I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v Zmluve. |
| I.6 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 21 (dvadsaťjeden) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
| I.7 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených monitorov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené monitory určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 30 (tridsať) ks Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu monitorov. |
| II. CENA |
| II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
| II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravných nákladov a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom Zmluvy. |
| II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v EUR s DPH maximálne na dve desatinné miesta. |
| II.4 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) účinných v čase poskytnutia plnenia. |
| II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). |
| III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
| III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
| III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
| III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
| III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet plnenia. |
| III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
| IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ zároveň oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne za každý aj začatý deň, v ktorom Dodávateľ nedodržal požiadavky na dodanie predmetu plnenia uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v opisnom formulári, resp. v Zmluve. |
| IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa Zmluvy, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. |
| IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
| V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, resp. služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v plnení, už v momente predloženia ponuky. |
| V.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári. |
| V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
| V.4 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bajkalská 21/A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
06.11.2025 08:00 — 27.11.2025 15:30
85,00 ks
13 752,65
11 181,02
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2025 15:35
03.11.2025 10:00
03.11.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.10.2025 20:02 - Vstupná ponuka | 13 752,63 | € | Cena s DPH |
| 28.10.2025 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 407,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: