00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
50344978
Aquastar, s.r.o.
Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK
Ventily a sprchové hlavice Delabie
ventil hlavica sanita
Tovar, Služba
|
1. Zmiešavací ventil Delabie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Termostatický ventil Delabie má slúžiť na opravu/výmenu existujúcich nainštalovaných ventilov. Z hľadiska zabezpečenia kompatibility nie je možné uvedenú položku nahradiť ekvivalentmi. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Termostatický zmiešavací ventil skupiny PREMIX COMFORT 55 lpm M3/4" ,katalógové číslo 731002, rozmery uvedené v prílohe. | ks | 3 |
|
2. Sprchová hlavica Delabie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pevná sprchová hlavica Delabie má slúžiť na opravu/výmenu existujúcich hlavích. Z hľadiska zabezpečenia kompatibility nie je možné uvedenú položku nahradiť ekvivalentmi. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pevná okrúhla sprchová hlavica, odolná voči vodnému kameňu, katalógové číslo 709000, rozmery uvedené v prílohe. | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Prietok 6 l/min pri 3 baroch | áno |
| Prípojka G 1/2" | áno |
| Odolné voči vodnému kameňu | áno |
| Názov |
| 1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za tovar podľa tejto zmluvy dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný vo viacerých dodávkach, je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru až po uskutočnení poslednej dodávky. |
| 2. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy a dodania tovaru do miesta sídla objednávateľa. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 4. Predmetom dodávky sú nové, nepoužité sanitárne predmety. Tovar musí byť dodaný riadne zabalený tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy a manipulácie. Dodávateľ zodpovedá za stav dodávky až do jej prevzatia objednávateľom. |
| 5. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za komunikáciu a koordináciu plnenia zmluvy, predložiť návrh spôsobu plnenia za účelom overenia súladu s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári, ako aj predložiť podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s DPH, zaokrúhlený na dve desatinné miesta v eurách (€), ktorý bude zhodný s výsledkom verejného obstarávania v systéme EKS. Rozpis cien predloží vo formáte PDF. |
| 6. Predmet zákazky sa povoľuje dodať najviac v 2 samostatných dodávkach, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 7. Dodávateľ je povinný pri odovzdávaní tovaru umožniť kontrolu zo strany objednávateľa, a to najmä kontrolu množstva, kvality a súladu dodaného tovaru s podmienkami uvedenými v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nespĺňa dohodnuté podmienky alebo je poškodený prepravou. |
| 8. Ak dodávateľ využije externú doručovaciu službu, objednávateľ môže e-mailom oznámiť vady tovaru do 3 pracovných dní od doručenia; lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť nápravu do 5 pracovných dní od doručenia oznámenia; lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ nemá nárok na zvýšenie ceny dodávky. V prípade opakovanej dodávky vadného tovaru pokračuje pôvodná lehota. |
| 9. Dodávka sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 08:00 do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný dohodnúť si s objednávateľom termín dodania vopred, najneskôr 1 pracovný deň pred plánovanou dodávkou. |
| 10. Dodávateľ je pri plnení zmluvy povinný dodržiavať a strpieť interné predpisy a pravidlá platné v objektoch Zboru väzenskej a justičnej stráže, najmä bezpečnostné a režimové opatrenia. |
| 11. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru. |
| 12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu na zabezpečenie nápravy podľa bodu 8. osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak dodaný tovar nebude v súlade so zmluvou, resp. opisným formulárom. V takom prípade si objednávateľ zároveň vyhradzuje právo uplatniť voči dodávateľovi negatívnu referenciu. |
| 13. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
03.11.2025 07:00 — 05.12.2025 15:00
1,00 celok v zmysle špecifikácie
3 575,44
2 906,86
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2025 10:46
30.10.2025 11:00
30.10.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.10.2025 10:59 - Vstupná ponuka | 3 575,44 | € | Cena s DPH |
| 30.10.2025 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 575,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: