• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2025 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:30

Detail zákazky Z20256431

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2025 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:30

Základné údaje

Z20256431

OF-304236

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519310

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ventily a sprchové hlavice Delabie

ventil hlavica sanita

  • 42130000-9 - Výpusty, kohúty, ventily a podobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zmiešavací ventil Delabie
Funkcia
Termostatický ventil Delabie má slúžiť na opravu/výmenu existujúcich nainštalovaných ventilov. Z hľadiska zabezpečenia kompatibility nie je možné uvedenú položku nahradiť ekvivalentmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termostatický zmiešavací ventil skupiny PREMIX COMFORT 55 lpm M3/4" ,katalógové číslo 731002, rozmery uvedené v prílohe. ks 3
 2. Sprchová hlavica Delabie
Funkcia
Pevná sprchová hlavica Delabie má slúžiť na opravu/výmenu existujúcich hlavích. Z hľadiska zabezpečenia kompatibility nie je možné uvedenú položku nahradiť ekvivalentmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pevná okrúhla sprchová hlavica, odolná voči vodnému kameňu, katalógové číslo 709000, rozmery uvedené v prílohe. ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prietok 6 l/min pri 3 baroch áno
Prípojka G 1/2" áno
Odolné voči vodnému kameňu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za tovar podľa tejto zmluvy dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný vo viacerých dodávkach, je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru až po uskutočnení poslednej dodávky.
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy a dodania tovaru do miesta sídla objednávateľa.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Predmetom dodávky sú nové, nepoužité sanitárne predmety. Tovar musí byť dodaný riadne zabalený tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy a manipulácie. Dodávateľ zodpovedá za stav dodávky až do jej prevzatia objednávateľom.
5. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za komunikáciu a koordináciu plnenia zmluvy, predložiť návrh spôsobu plnenia za účelom overenia súladu s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári, ako aj predložiť podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s DPH, zaokrúhlený na dve desatinné miesta v eurách (€), ktorý bude zhodný s výsledkom verejného obstarávania v systéme EKS. Rozpis cien predloží vo formáte PDF.
6. Predmet zákazky sa povoľuje dodať najviac v 2 samostatných dodávkach, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
7. Dodávateľ je povinný pri odovzdávaní tovaru umožniť kontrolu zo strany objednávateľa, a to najmä kontrolu množstva, kvality a súladu dodaného tovaru s podmienkami uvedenými v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nespĺňa dohodnuté podmienky alebo je poškodený prepravou.
8. Ak dodávateľ využije externú doručovaciu službu, objednávateľ môže e-mailom oznámiť vady tovaru do 3 pracovných dní od doručenia; lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť nápravu do 5 pracovných dní od doručenia oznámenia; lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ nemá nárok na zvýšenie ceny dodávky. V prípade opakovanej dodávky vadného tovaru pokračuje pôvodná lehota.
9. Dodávka sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 08:00 do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný dohodnúť si s objednávateľom termín dodania vopred, najneskôr 1 pracovný deň pred plánovanou dodávkou.
10. Dodávateľ je pri plnení zmluvy povinný dodržiavať a strpieť interné predpisy a pravidlá platné v objektoch Zboru väzenskej a justičnej stráže, najmä bezpečnostné a režimové opatrenia.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu na zabezpečenie nápravy podľa bodu 8. osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak dodaný tovar nebude v súlade so zmluvou, resp. opisným formulárom. V takom prípade si objednávateľ zároveň vyhradzuje právo uplatniť voči dodávateľovi negatívnu referenciu.
13. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.11.2025 07:00 — 05.12.2025 15:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

3 575,44

2 906,86

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2025 10:46

30.10.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 54
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2025 10:59 - Vstupná ponuka 3 575,44 € Cena s DPH
30.10.2025 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 575,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS