30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, servis, oprava, údržba strojov
Služba, Tovar
|
1. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - TOSHIBA e-studio307
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kopírovacích zariadení | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ a model kopírovacieho zariadenia | stroj kopírovací multifunkčný TOSHIBA e-studio307 |
| rozsah úkonov | oprava podávania papiera, výmena pomocnej prevodovky- podľa potreby a aktuálneho stavu zariadenia, spotrebný materiál, práca |
| rozsah opráv | podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
| komplexná starostlivosť o zariadenie | áno |
| zápis o technickom stave zariadenia | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Miesto plnenia: Námestie Legionárov4, Prešov,08001 |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ zašle 3x podpísanú faktúru objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami. |
Námestie Legionárov 4, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.11.2025 14:06 — 21.11.2025 14:06
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
1 476,00
1 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2025 14:11
06.11.2025 08:00
06.11.2025 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.10.2025 08:35 - Vstupná ponuka | 1 476,00 | € | Cena s DPH |
| 27.10.2025 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 476,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: