• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 08:50

Detail zákazky Z20256424

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 08:50

Základné údaje

Z20256424

OF-304325

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11557982

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

diagnostika, servis, oprava, údržba strojov

  • 50300000-8 - Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa osobných počítačov, kancelárskeho vybavenia, telekomunikačného a audiovizuálneho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - TOSHIBA e-studio307
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia stroj kopírovací multifunkčný TOSHIBA e-studio307
rozsah úkonov oprava podávania papiera, výmena pomocnej prevodovky- podľa potreby a aktuálneho stavu zariadenia, spotrebný materiál, práca
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
komplexná starostlivosť o zariadenie áno
zápis o technickom stave zariadenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia: Námestie Legionárov4, Prešov,08001
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ zašle 3x podpísanú faktúru objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Legionárov 4, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12.11.2025 14:06 — 21.11.2025 14:06

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 476,00

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 14:11

06.11.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2025 08:35 - Vstupná ponuka 1 476,00 € Cena s DPH
27.10.2025 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 476,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS