• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 15:15

Detail zákazky Z20256413

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 15:15

Základné údaje

Z20256413

OF-304439

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11512323

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

Toaletný papier, toaletné mydlo, zubná pasta, holiaci strojček

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33771100-6 - Hygienické vložky alebo tampóny
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33721200-2 - Holiace strojčeky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletné a hygienické prostriedky - PO
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný 1 –vrstvový, 400 – útržkový, 50 m alebo ekvivalent ks 8000
Papier toaletný 2 –vrstvový 30m alebo ekvivalent ks 3000
Krém na ruky – ošetrujúci v tube 100 ml, Indulona alebo ekvivalent ks 200
Utierky papierové v rolke 2-vrstvové, dĺžka návinu min. 80m ks 100
Utierka papierová na ruky ZZ 1 bal/250ks, rozmer cca 23x23 cm, zelenej farby bal 700
Dámska hygienická vložka 1 bal /10 ks bal 500
 2. Toaletné a hygienické prostriedky - SB
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný 1 –vrstvový, 400 – útržkový, 50 m alebo ekvivalent ks 9000
Papier toaletný 2 –vrstvový 30m alebo ekvivalent ks 3000
Krém na ruky – ošetrujúci v tube 100 ml, Indulona alebo ekvivalent ks 150
Utierky papierové v rolke 2-vrstvové, dĺžka návinu min. 80m ks 300
Utierka papierová na ruky ZZ 1 bal/250ks, rozmer cca 23x23 cm, zelenej farby bal 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude na dve miesta.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa vystavenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Jednotkové ceny za jednotlivé položky požadujeme predložiť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať katalóg tovaru, prospekty resp. zoznam výrobkov, ktorý chce dodať.
Trvanie rámcovej zmluvy je od 1.11.2025 - 30.9.2026

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

11

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

8 045,00

6 704,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 11:39

29.10.2025 11:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2025 12:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 302
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2025 09:53 - Vstupná ponuka 8 045,00 € Cena s DPH
29.10.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 8 007,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS