• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:35

Detail zákazky Z20256407

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:35

Základné údaje

Z20256407

OF-304424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519250

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46167145

Veríme v Zábavu, s.r.o.

Pod Brezinou 3745/86, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športové a rekreačné vybavenie

Športové a rekreačné vybavenie, work out zostava

  • 37410000-5 - Výbava pre športy vo voľnej prírode alebo na ihrisku
  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 37450000-7 - Vybavenie na vonkajšie a halové športy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posilňovací stroj s posuvným závažím - predkopávanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posilňovací stroj s posuvným závažím - predkopávanie ks 2
rozmer plochy pre zostavu m 3,5x2,5
nosnosť kg 150
profil jakel s hrúbkou profilu mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Protizáťaž -závažia oceľové, pogumované (10ks x 10kg, spolu 100kg alebo ekvivalent v podobe prevodu na hmotnosť záťaže 50kg a viac Ano
dorazy silonové prípadne ekvivalent silonu (napr. guma) Ano
Všetky oceľové časti ošetrené žiarovým zinkovaním s vrchnou vrstvou vypaľovanej farby Ano
farba prevedenia výber minimálne z možných troch variantov
Opierky, ležadlová plocha - je vyrobené z HPL, s hrúbkou min. 10mm Ano
Rúčky z gumy alebo iného vhodného materiálu sú protišmykové Ano
Všetok spojovací materiál je pozinkovaný alebo nerezový. Ano
Všetky dosky lavíc a oporných častí sú vyrobené z vysoko kvalitného plastu HDPE, HPL (vysokotlakový, celofarbený polyetylén, ktorý sa vyznačuje vysokou farebnou stálosťou, odolnou proti UV žiareniu s hrúbkou minimálne 10mm Ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar vrátane návodu na obsluhu v slovenskom jazyku
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne dva pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Splatnosť faktúry je 30  dní odo dňa vystavenia faktúry odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
Vrátane inštalácie -montáže na mieste plnenia, resp. na mieste ktoré určí objednávateľ dodávateľovi.
Plnenie záručných lehôt:
48 mesiacov záruka na plastové diely ako napr. bariéry, telá pružinových hojdačiek, čelá kĺzačiek a pod., ktoré sú vyrobené z vysokotlakového celo-farbeného polyetylénu HDPE a HPL 60 mesiacov záruka na nosné časti konštrukcie prvkov- nevzťahuje sa na povrchovú úpravu, zinkovanie farbenie, lakovanie60 mesiacov záruka na kovové časti prvkov- nevzťahuje sa na povrchovú úpravu, zinkovanie farbenie lakovanie24 mesiacov záruka na lakované farbené zinkované a vrstvené materiály, kĺzačky, pružiny, ložiská a na materiály inde nemenované. 24 mesiacov na ostatné nešpecifikované časti.
Všetky výrobky spĺňajú platné certifikáty, ISO normy a normy STN EN16630,STN EN1177

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.10.2025 11:50 — 05.12.2025 12:46

1,00 ks

8 726,86

7 095,00

Požadujem zaslať vlastný návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 10:49

30.10.2025 10:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 11:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 71
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2025 09:41 - Vstupná ponuka 8 720,70 € Cena s DPH
27.10.2025 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka 8 671,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS