• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 11:30

Detail zákazky Z20256406

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 11:30

Základné údaje

Z20256406

OF-304271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11512401

Objednávateľ

00682357

BIBIANA-medzinárodný dom umenia pre deti

Panská 41, Bratislava-Staré Mesto, 81539, SVK

Dodávateľ

53123727

pre Vás, s. r. o.

Hviezdoslavova 524/58, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

papier do tlačiarne, tlač, kopírovanie

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papier do tlačiarne
Funkcia
Papier na tlač a kopírovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier do tlačiarne, jednotka: balík = 500 kusov balík 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A4
farba papiera biela
hmotnosť/gramáž 80g / m2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. Objednávateľ požaduje, aby dodávaný tovar/služba zodpovedal/a slovenským technickým  normám.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vlastný návrh plnenia - rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava (pešia zóna).
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 08:00 hod. do 14:00 hod. najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve , resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná s jedinou výnimkou ak by došlo medzi uzatvorením zmluvy a dodaním predmetu zmluvy k zmene sadzby DPH.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania v sídle objednávateľa BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava  poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky alebo iných porušení zákazky fakturovať sankciu vo výške 0,05 % z ceny zákazky a to do 5 dni od zistenia skutočnosti. Týmto nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ustanovenia predchádzajúceho odseku neplatia pre osobu so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktoré nie sú registrované pre daň z pridanej hodnoty v Slovenskej republike. Tieto na konečnú cenu nepridávajú daň z pridanej hodnoty.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panská 41, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.11.2025 08:00 — 05.11.2025 14:00

1,00 celá zákazka - 1 položka

1 150,00

934,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 10:20

29.10.2025 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2025 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 11:09 - Vstupná ponuka 984,00 € Cena s DPH
27.10.2025 07:33 - Najvýhodnejšia ponuka 811,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS