• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:50

Detail zákazky Z20256401

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:50

Základné údaje

Z20256401

OF-304404

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519294

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35787473

JUTEX - Contract, s.r.o.

Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny - parkety, linoleum,

Drevené parkety, Linoleum

  • 44112220-6 - Nepravé podlahy
  • 44112230-9 - Linoleum
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dubové parkety, OSB dosky, dubové hranoly
Funkcia
Dubové parkety, OSB dosky, dubové hranoly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Demontáž starých drevených líšt bm 60
Demontáž starých drevených parkiet m2 95
Demontáž starých podkladových dosiek m2 95
Demontáž pôvodných nosných hranolov 100x100x5500mm m3 2,2
Príprava zemného (štrkového) lôžka pod drevené parkety m2 95
Príprava podkladu z drevených konštrukčných hranolov KVH, 80x80x5500mm, Nsi/Si trieda, 300bm m3 2
OSB 3 doska PD, 675x2500x15mm m2 110
OSB 3 doska PD, 675x2500x12mm m2 110
Montáž OSB dosiek, dvojmo + kolmo na seba m2 190
Dodanie a montáž: Drevená parketa Dub rustik 22x70x350mm - 110m2, montáž drevených parkiet, celoplošne lepené m2 110
Brúsenie, tmelenie, leštenie, lakovanie 3x m2 95
Obvodová drevená soklová lišta Dub 19x38x2500mm bm 70
Montáž soklových líšt bm 60
Odvoz odpadu kg 2000
 2. Záťažové linoleum
Funkcia
Záťažové linoleum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie povlakových PVC podláh, hrúbka 2mm, trieda záťaže 34/43, vzor sivá/hnedá čipsová m2 170
Demontáž pôvodných povlakových podláh m2 150
Kompletná príprava podkladu pred vylievaním nivelizácie m2 150
Nivelizačná stierka cementová, Vyliatie nivelizačnej stierky m2 150
Montáž pvc podláh lepením m2 170
Dodanie a montáž soklových pvc líšt 30x30mm bm 140
Presun hmôt/1.poschodie a manipulácia kg 2700
Odvoz odpadu kg 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počas lehoty na predkladanie ponúk môže uchádzač prísť na obhliadku pričom musí strpieť podmienky pre povolenie vstupu do objektov MO SR. Obhliadku je možné si dohodnúť na jednom z kontaktných čísel uvedených v zákazke alebo formou emailovej správy.
Vrátane dodania a pokládky, lepenia, úpravy podkladu, na mieste plnenia.
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky u objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkaného koberca, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku,
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne.
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky.
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania.
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Machnáčská 93, Motešice, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.10.2025 10:49 — 30.11.2025 09:47

1,00 dod

56 614,44

46 028,00

Požadujem vlastný návrh plnenia zaslať na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 09:48

30.10.2025 09:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 10:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 180
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 15:43 - Vstupná ponuka 56 580,00 € Cena s DPH
29.10.2025 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 56 299,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS