• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2025 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2025 09:55

Detail zákazky Z20256393

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2025 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2025 09:55

Základné údaje

Z20256393

OF-303821

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11593816

Objednávateľ

17053668

Stredná odborná škola, Pod Sokolicami 14, Trenčín

Pod Sokolicami 14, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36537349

LAMAJ, spol s r.o.

Šúdolská 3A, Nitra, 94911, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové šatníkové skrine

šatníkové skrine

  • 39141300-5 - Skrine
  • 39143121-0 - Šatníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovové šatníkové skrine
Funkcia
Nákup nového nepoužitého kovového nábytku - šatníkových skríň, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adresu podľa zadania verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa  z prepravnej úpravy do užívateľskej.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kovová šatníková skriňa 2 - dielna, osadená na sokli, celozváravá, vyrobená z oceľového plechu s hrúbkou od 0,7 mm - 1,5 mm ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery: v x š x h v mm 1800 x 600 x 500
hmotnosť 40 - 50 kg (presnejšie 42 kg)
povrchová úprava polyesterový vypaľovaný práškový lak
farba korpus: RAL 7035 sv. sivá
farba dvere: RAL 5015 modrá
typ zámku: petlicový (samostatné uzamykanie dverí)
vetranie v hornej a dolnej časti dverí zabezpečené perforáciou áno
prevedenie šatníka na sokli áno
v každej časti šatníka sa nachádza 1 polica, 1 vešiak a 2 háčiky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k poškodeniu.
Tovar musí byť zmontovaný, poskladaný, určený na priame použitie.
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi) - funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy uvedenej kontaktnej osobe objednávateľa.
Objednávateľ - kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky , ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný) v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom)
V  prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste pôvodného dodania tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní odo dňa prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámi najmenej 1 deň vopred osobe, určenej verejným obstarávateľom
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota farba dvere: RAL 5015 modrá
Navrhnutá hodnota farba dvere RAL 5010 alebo 5012

Prosím o schválenie aj inej RAL modrej farby, štandardne používaných. Ďakujem.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Sokolicami 14, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.11.2025 08:43 — 28.11.2025 08:43

50,00 ks

8 595,50

7 642,28

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 08:49

13.11.2025 08:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2025 08:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 39
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 16:28 - Vstupná ponuka 8 585,40 € Cena s DPH
27.10.2025 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 8 487,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS