• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2025 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2025 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2025 08:55

Detail zákazky Z20256391

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2025 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2025 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2025 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2025 08:55

Základné údaje

Z20256391

OF-304355

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11524232

Objednávateľ

35987341

Hontiansko-novohradská knižnica A.H. Škultétyho

Nám.A.H.Škultétyho 5, Veľký Krtíš, 99001, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky alebo e-kupóny

stravné poukážky, e-kupóny, dodanie stravných poukážok, dobíjanie e-kupónov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Dodanie stravných poukážok, ktoré sú poskytované ako forma benefitu pre zamestnancov, hodnota 1 stravnej poukážky 9,30 EUR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravná poukážka nominálna hodnota v EUR 9,3
Stravná poukážka ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie do 3 dní od podania objednávky
Spôsob objednávania bude telefonicky, e-mailom, elektronicky.
Objednávateľ požaduje doručenie stravných poukážok spolu s faktúrou do sídla objednávateľa.
Objednávateľ bude objednávky stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb
1. objednávka bude realizovaná v predpokladanom množstve 300 ks stravných poukážok
Objednané stravné poukážky budú dodané kuriérskou službou
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "Technickej špecifikácií" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj v tom prípade ak objednávateľ neodoberie predpokladané maximálne množstvo stravných poukážok
Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 01.12.2025 do 30.11.2026
Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky a dodávateľ je povinný vymeniť mu tieto neplatné stravné poukážky za stravné poukážky s novou lehotou splatnosti
Nahradenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky na účet objednávateľa
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do sídla objednávateľa
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. odmena (provízia) vo výške 0,00 %, pričom minimálna výška odmeny a manipulačný poplatok je 0,00 €. 3. Poštovné vo výške 0,00 €.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady
Dodávateľ uhradí poštovné a poistné v zmysle aktuálneho cenníka poštovného a poistného, ktorý je v súlade s VOP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. A.H.Škultétyho 736/5, Veľký Krtíš, Veľký Krtíš, Banskobystrický, Slovenská republika

01.12.2025 08:06 — 30.11.2026 08:06

1 000,00 ks

9 300,00

9 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2025 08:21

31.10.2025 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2025 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 08:28 - Vstupná ponuka 9 300,00 € Cena s DPH
24.10.2025 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 9 299,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS