• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 15:33
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 09:05

Detail zákazky Z20256384

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 15:33
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 09:05

Základné údaje

Z20256384

OF-304402

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11512319

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Sor NB12,NB18 - podvozok

Náhradné diely, autobus,Sor NB12,NB18,podvozok

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 34139200-2 - Samotný podvozok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Sor NB12,NB18
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor NB12,NB18 za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
02110155001615090   Skrutka tlmiča M16x1,5x90 /strmeň/ ks 10
193945600   Sitko hr. čističa paliva ks 10
193945601   Tesnenie sklíčka ks 10
21472170600   Ventil ASR Wabco ks 6
55701004063   Čap guľový PN- spodné rameno ks 2
557100040040050   Sada opravárenská horného ramena- čap ks 3
55710004057   Čap guľový- horné rameno ks 3
55795006024   Tyč spojovacia krátka BN12   006 024 ks 4
55797004005007   Sada opr. čapu PN- spodné rameno ks 2
743.106   Hrdlo priame PA 10- M22x1,5 Kopr ks 10
990734319643   Simering náboja vonkajší ks 10
99273324590   Hadica 30x4x90   AC1   048 020 ks 6
99412277423   Pedál akcelerátora C12- plynu ks 3
995138100 Prechodka 51/38- 100 mm ks 6
99733402   Hrdlo na PVC hadicu ks 10
99743625   Hrdlo ks 10
99951   Odlučovač oleja AC 951A- KNORR ks 4
999563205   Rozdeľovač progresívny PRA 03-751 ks 1
BS6507 K124284N00   Valec brzdový zadný Knorr ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12.11.2025 13:30

1,00 celok

5 760,00

5 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.10.2025 15:33

29.10.2025 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2025 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2025 07:45 - Vstupná ponuka 5 760,00 € Cena bez DPH
29.10.2025 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 760,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS