• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 10:25

Detail zákazky Z20256379

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 10:25

Základné údaje

Z20256379

OF-304036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11504770

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52317374

ELWORK, s. r. o.

Kollárova 53, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom

Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • 50114200-9 - Údržba nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie techniky ( prepravnej plošiny FLATRACK 20 T/1 )
Funkcia
Vykonanie nedeštruktívnej defektoskopie zvarov nosných častí, strmeňa pre uchytenie prepravnej plošiny, kotviacich prvkov a držiakov pre uchytenie nákladu vrátane vyhotovenia protokolu
Premeranie úbytku materiálu vplyvom korózie na nosných častiach prepravnej plošiny a podlahovej plochy.
Kontrola a premeranie úbytku materiálu na nosnom strmeni z dôvodu trenia medzi strmeňom a hákom hákového nakladača.
Kontrola rozmerov prepravnej plošiny podľa výkresovej dokumentácie zo zameraním na rozteče a krížové miery medzi kotviacimi prvkami.
Kontrola trvalej deformácie prepravnej plošiny (prehnutie prepravnej plošiny).
Prevedenie revízie prepravnej plošiny vrátane dynamickej skúšky.
Umiestnenie nových štítkov na základe vykonanej revízie.
Vypracovanie protokolu o revízii a protokolu o predĺžení životnosti prepravnej plošiny spolu s nameranými hodnotami. V cene zahrnuté všetky náklady na dopravu a vypracovanie protokolu.
Po oprave vyskúšať funkčnosť techniky.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia Martin, 405. opravárenský prápor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie o registrácii obsahujúcej oprávnenie na úkony vykonávané pri prehliadke plošiny FLATRACK 20 T/1 z dôvodu predĺženia životnosti.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, vypracovania protokolu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v troch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom).
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubú porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.
Poskytovateľ sa zaväzuje po prehliadke vyhotoviť protokol o vykonanej prehliadke (ďalej len "protokol"). Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim namerané hodnoty, predĺženie životnosti prepravnej plošiny FLATRACK 20 T/1.
V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1697/3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

31.10.2025 13:40 — 21.11.2025 13:40

1,00 zákazka

4 551,00

3 700,00

Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2025 13:48

28.10.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 591
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 14:05 - Vstupná ponuka 4 551,00 € Cena s DPH
24.10.2025 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka 4 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS