00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Chemikálie pre molekulárne analýzy
chemikália, T-lymfocyty, dsDNA, ssDNA
Tovar, Služba
|
1. Chemikálie pre molekulárne analýzy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vedecké a výskumné účely |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Separačná tekutina, sterilná, 100 ML v balení, hustota: 1,077 g.cm-3, 1Balenie: 100 ml | bal. | 10 | ||
| 2. Vyvíjač anaeróbnej atmosféry pre 2,5 l nádoby, 1 Balenie : 10 individuálne balených vrecúšok | bal. | 8 | ||
| 3. Vyvíjač mikroaerofilného prostredia pre 2,5 l nádoby, 1 Balenie : 10 individuálne balených vrecúšok | bal. | 5 | ||
| 4. Fluorescenčné farbivo GelGreen® 10000 X koncentrované vo vode, 1 Balenie : 5 ML 10000 X koncentrovaného farbiva | bal. | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Separačná tekutina so špecifickou hustotou 1,077 g.cm-3 pre izoláciu mononukleárnych buniek T-lymfocytov z periférnej krvi . Sterilne filtrovaná. 100 ml balenie. | POLOŽKA 1 |
| Vyvíjač anaeróbnej atmosféry v balení po 10 samostatne uzavretých vrecúšok. Jedno vrecúško pre 2,5 l nádoby produktového radu AnaeroGen 2,5 L s kapacitou pre 12 kusov Petriho misiek s naočkovaným médiom. Bezprostredné použitie po otvorení. Pracuje na princípe uvoľňovania vodíka a kysličníka uhličitého bez pridania vody. | POLOŽKA 2 |
| Vyvíjač mikroaerofilného prostredia. Balenie obsahuje 10 vrecúšok pre anaerostaty produktového radu Anaerogen s objemom 2,5 L, používané na vytváranie optimálnych atmosférických podmienok pre rast mikroaerofilných baktérií na Petriho miskách. Nevyžaduje sa voda ani katalyzátor . Nevytvára sa žiadny vodík. Balenie obsahuje 10 vrecúšok, individuálne balených. Na vonkajšom obale vrecúšok musí byť veta: „Pre vytvorenie mikroaerofilných podmienok.“ Kompatibilita s nádobami produktového radu AnaeroGen 2,5 L s kapacitou pre 12 kusov Petriho misiek s naočkovaným médiom. | POLOŽKA 3 |
| Fluorescenčné farbivo GelGreen® 10000 X koncentrované vo vode. Netoxické. Nahrádza vysoko toxický etídiumbromidu (EtBr). Používa sa na farbenie dsDNA, ssDNA alebo RNA v agarózových alebo polyakrylamidových géloch. Detekčná metóda fluorometrická - zobrazovanie pod UV svetlom. Balenie obsahuje 0,5 ML 10000 X koncentrovaného farbiva. | POLOŽKA 4 |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru (napr. značku a typ), inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov pokračujúceho výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
| 9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| 15. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| 16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
| 18. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. |
| 18. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
03.11.2025 09:00 — 28.11.2025 14:00
1,00 súbor
1 665,00
1 354,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2025 09:31
29.10.2025 14:00
29.10.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.10.2025 15:25 - Vstupná ponuka | 1 660,50 | € | Cena s DPH |
| 28.10.2025 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 480,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: