• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 14:50

Detail zákazky Z20256376

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 14:50

Základné údaje

Z20256376

OF-304275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11504705

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31570895

PHARMACOPOLA s.r.o.

Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčný morfologický analyzátor s príslušenstvom

morfológia, analyzátor, test, pipeta, špička, podložka

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčný morfologický analyzátor s príslušenstvom
Funkcia
diagnostické účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Multifunkčný morfologický analyzátor ks 1
pamäť GB 32
hard disk SSD TB 1
úložisko počet reportov 25000
rozmery - dĺžka cm 49 50
rozmery - šírka cm 33 34
rozmery - výška cm 48 50
hmotnosť kg 32
2. Rýchly test na vyšetrenie krvi pre mačky psy a drobné cicavce, 1 sada /40testov ks 2
3.  Rýchly test na vyšetrenie trusu, 1 sada /40testov ks 2
4. Rýchly test na vyšetrenie moču, 1 sada /40testov ks 2
5. pipeta - 10 µl ks 1
6.  pipeta - 20 - 200  µl ks 1
7.  pipeta - 100 - 1000 µl ks 1
8. špičky na pipetu 10 µl ks 96
9.  špičky na pipetu 200 µl ks 96
10. špičky na pipetu 1000 µl ks 96
11. stojan na pipetu ks 1
12. výhrevná podložka - na testovanie krvi pri izbovej teplote nižšej ako 16°C ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Multifunkčný morfologický analyzátor
typ morfologický analyzátor 4 v 1
kvantitatívne a kvalitatívne vyšetrenie krvi ( min. 43 parametrov až 46 parametrov), moču ( min. 20  až 21 parametrov), trusu (min. 30 až 32  parametrov) áno
škála použitia cicavce, krv, efúzie, vtáky, trus, moč
operačný systém Windows áno
automatické farbenie, mikroskopia, klasifikácia, počítanie, príprava preparátu áno
štandardné a morfologické správy áno
rozpoznávanie pomocou umelej inteligencie áno
Komplexný diagnostický prehľad áno
vyšetrenie krvi - požadovaný spôsob spracovania vzorky automatické farbenie, automatické vytvorenie min. 1000 fotiek, rozoznávanie pomocou umelej inteligencie, automatické vygenerovanie správy s výsledkami
vyšetrenie krvi -  počítanie objem 10 µl , záchyt min. 200 tisíc až 500 tisíc buniek s komplet. vyhodnotením, nano optika - záchyt min. 500 polí   - max. 8 minút
vyšetrenie krvi Mikrofluidná technológia - usporiadanie krvi do jednej vrstvy pre vyššiu presnosť pri klasifikácii a počítaní
vyšetrenie trusu výsledok - do max. 9 minút, správa s 30 parametrami, s prehľadom obrázkov a diagnostickými pokynmi, skenovanie min. 1000 polí
vyšetrenie trusu rozpoznanie všetkých zložiek trusu - Vajíčka parazitov, Črevné prvoky, Baktérie, Bunky, Tráviaca funkcia
vyšetrenie moču Širokospektrálne vyšetrenie močového sedimentu - Valce, Kryštály, Bunky,  Baktérie, Tukové kvapôčky, Hlien
vyšetrenie moču Príprava vzorky max. 15 sekúnd, Automatizovaný výsledok a správa do max. 10 minút
vyšetrenie moču Skenovanie min. 1000 polí
napájanie 220-240V AC, 50/60Hz
2. Rýchly test na vyšetrenie krvi pre mačky psy a drobné cicavce, 1 sada /40testov
obsahu testu 20 ks čipov, 40 ks farbiaceho roztoku, 50 ks špičiek na pipetu 10 0 µl , 50 ks špičiek na pipetu 200 µl
kompatibilita s prístrojom uvedeným pol. č.1 áno
3. Rýchly test na vyšetrenie trusu, 1 sada /40testov
obsahu testu 20 ks čipov, 40 ks farbiaceho roztoku, 50 ks špičiek na pipetu 200 µl , 50 ks špičiek na pipetu 1000 µl
kompatibilita s prístrojom uvedeným pol. č.1 áno
4. Rýchly test na vyšetrenie moču, 1 sada /40testov
obsahu testu 20 ks čipov, 40 ks farbiaceho roztoku, 50 ks špičiek na pipetu 200 µl , 50 ks špičiek na pipetu 1000 µl
kompatibilita s prístrojom uvedeným pol. č.1 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, pričom všetky požadované funkcionality a softvérové požiadavky prístroja vrátane príslušenstva musia byť integrálnou súčasťou prístroja a musia byť funkčné po dobu celej prevádzky prístroja. Špecifikácii zodpovedá napr. multifunkčný morfologický analyzátor AI-100 Vet.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej.
20. a) Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

30.10.2025 08:00 — 28.11.2025 13:32

1,00 súbor

13 776,00

11 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2025 13:32

28.10.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2025 13:05 - Vstupná ponuka 13 776,00 € Cena s DPH
27.10.2025 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 13 776,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS