• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 13:50

Detail zákazky Z20256374

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 13:50

Základné údaje

Z20256374

OF-304270

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519316

Objednávateľ

00397865 (01)

Univerzita Komenského v Bratislave, Farmaceutická fakulta

Odbojárov 10, Bratislava, 83232, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kadičky , lievik, krížové miešadlo, stričky, stojan na skúmavky, filtračný papier

kadičky , lievik, krížové miešadlo, stričky, stojan na skúmavky

  • 33791000-1 - Sklenené výrobky
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 15994200-4 - Filtračný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kadičky , lievik, krížové miešadlo, stričky, stojan na skúmavky, filtračný papier
Funkcia
Materiál je nevyhnutný pre zabezpečenie plynulej prevádzky laboratória a realizáciu každodenných analýz a experimentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kadička nízka s výlevkou sklenená 10 ml ks 10
Kadička nízka s výlevkou sklenená 50 ml ks 15
Kadička nízka s výlevkou sklenená 100 ml ks 10
Kadička nízka s výlevkou sklenená 150 ml ks 10
Magnetické miešadlo PTFE krížové ø 8 x 20 mm ks 10
Magnetické miešadlo PTFE krížové ø 9 x 25 mm ks 10
Magnetické miešadlo PTFE krížové ø 10 x 30 mm ks 10
Magnetické miešadlo PTFE krížové ø 11 x 38 mm ks 10
Strička PE 500 ml širokohrdlá, biely uzáver ks 1
Strička PE 500 ml širokohrdlá, modrý uzáver ks 1
Strička PE 500 ml širokohrdlá, žltý uzáver ks 1
Strička PE 500 ml širokohrdlá, červený uzáver ks 1
Lievik ø 100 mm s krátkou stonkou sklenený ks 3
Stojan na 4 skúmavky, veľkosti -0,5 ml, 1,5/2 ml , 15 ml, 50 ml, mix farieb, balenie po 5 ks bal 1
Papier filtračný PER ø 150 mm, kruhové výseky, 2R/80 g, 1 bal.- 1000 ks bal 1
Papier filtračný PER ø 240 mm, kruhové výseky, 2R/80 g, 1 bal – 1000 ks bal 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane balného, poštovného, dopravy na miesto realizácie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, nepreexspirovaný, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Dodávateľ je povinný v rámci riešenia reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Záručná lehota minimálne 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Farmaceutická fakulta UK, Katedra farmakológie a toxikológie, Kalinčiakova 8, 832 32 Bratislava, 3. poschodie, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.11.2025 09:00 — 28.11.2025 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

378,98

378,98

Vlastný návrh plnenia, predložený dodávateľom k zmluve ako príloha v EKS, musí obsahovať jednoznačné uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku, uvedenie vlastností/parametrov v súlade s technickými požiadavkami objednávateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.10.2025 13:20

30.10.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 499
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2025 08:34 - Vstupná ponuka 378,42 € Cena bez DPH
30.10.2025 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 378,42 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS