• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 13:50

Detail zákazky Z20256363

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 13:50

Základné údaje

Z20256363

OF-304370

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11504739

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31346448

NOACK - SLOVAKIA, spol. s r.o.

Seberíniho 1, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Refraktometre

refraktometer

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Refraktometre
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Refraktometer 0 až 32 °Bx ks 1
2. Refraktometer na meranie objemových percent alkoholu ks 1
3. Digitálny prenosný refraktometer ks 1
objem vzorky ml 0,3
hmotnosť g 100 200
4. Súprava na stanovenie dusitanov a dusičnanov v ovocí a zelenine, 1 bal./100 stanovení súprava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Refraktometer 0 až 32 °Bx
typ univerzálny, vhodný na monitorovanie procesov v potravinárskom priemysle (mliečne, ovocné nápoje)
presnosť 0,2 %
dĺžka ~ 175 mm, - hmotnosť ~ 0,2 kg áno
požadované vlastnosti analógový, možnosť kalibrácie, Brix stupnica, bezúdržbový, automatická kompenzácia teploty od nula do 30 stupňov, možnosť manuálneho doostrenia, vybavené okulárom ktorý možno nastaviť, kovový dizajn
príslušenstvo transportný kufrík, mikropipeta, mikrovláknová handrička
2. Refraktometer na meranie objemových percent alkoholu
typ vhodný na určený na meranie objemových percent alkoholu (pálenky, destiláty, „farebné“ destiláty)
presnosť 1 %
požadované vlastnosti analógový, V/V stupnica 0-80%, bezúdržbový, možnosť manuálneho doostrenia, vybavené okulárom ktorý možno nastaviť, kovový dizajn
dĺžka ~ 195 mm, - hmotnosť ~ 0,2 kg áno
príslušenstvo transportný kufrík, mikropipeta, mikrovláknová handrička
3. Digitálny prenosný refraktometer
typ pre použitie v potravinárstve v laboratórnych podmienkach aj v terénne pre potraviny a nápoje ako aj stanovenie optimálnej doby zberu ovocia a zeleniny
plný rozsah Brix 0,0 až 95,0 °Bx áno
výsledok max. do 2 sekúnd
Presnosť +/- 0,2 % (w/w)
Rozlíšenie 0,1 % ( w/w)
Index lomu (nD) presnosť 0,0003
automatická kompenzácia teploty áno
min. 10 integrovaných stupníc napr. Brix, Oechsle, Baumé áno
displej min.  1,8" digitálny LCD displej
materiál min. 8 mm optické sklo, nerezová oceľ
príslušenstvo prenosný kufrík
krytie IP65
4. Súprava na stanovenie dusitanov a dusičnanov v ovocí a zelenine
Určený pre stanovenie dusitanov a dusičnanov v ovocinárstve, mliekarenstve, príp. pitnej vode áno
Výsledky do 1 minúty
Vizuálne alebo prístrojové odčítanie príslušnou čítačkou, s možnosťou uchovania výsledkov áno
Detekčný limit pre dusičnany: 0-500 mg/L NO₃⁻ áno
Detekčný limit pre dusitany: 0-80 mg/L NO₂⁻ áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
17. Záruka na tovar (položky č. 1-3) je najmenej 60 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky ....
.... bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

30.10.2025 08:00 — 17.11.2025 14:00

1,00 súbor

744,00

604,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2025 12:15

28.10.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 10:33 - Vstupná ponuka 743,90 € Cena s DPH
24.10.2025 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 743,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS