• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 09:50

Detail zákazky Z20256356

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2025 09:50

Základné údaje

Z20256356

OF-304382

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11532089

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

40525872

HUMUSOFT, spol. s r.o.

Pobřežní 20, Praha, 18600, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) 12 mesiacov - EKS, opakovaná

MATLAB Campus-Wide Suite (CWS), licencia

  • 72415000-2 - Operačné hostingové služby na využívanie webových (www) sídiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) na 12 mesiacov - obnova
Funkcia
Časovo obmedzená univerzitná licencia MATLAB na 12 mesiacov (01.01.2026 - 31.12.2026) pre AOS v Liptovskom Mikuláši
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MATLAB Campus-Wide Suite (CWS) na 12 mesiacov - obnova ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MATLAB CWL zahŕňa MATLAB, Simulink a všetky ostatné rozširujúce knižnice systému MATLAB
CWL pre neobmedzený počet pracovníkov a študentov školy určená pre akademické použitie (vylučuje komerčné využitie)
CWL sa poskytuje na 1 rok s predpokladom predĺženia na ďalšie obdobie. Platba ročne, vopred.
Ďalšie služby:
MATLAB Online Training Suite
MATLAB Grader
MATLAB & Simulink Online
MATLAB Drive (20GB/používateľ)
MATLAB Mobile
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným partnerom výrobcu.
Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany Objednávateľa Dodávateľ predloží e-mailom najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
- pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúre),
- prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v zmluve.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar/služba bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky Objednávateľa bude odobratý/á na základe predloženej objednávky
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy má Objednávateľ právo na okamžité odstúpenie od zmluvy.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky informácie a doklady, s ktorými bude oboznámený v priebehu účinnosti tejto zmluvy, nebudú použité na akýkoľvek iný než zmluvný účel a nebudú oznámené tretej osobe. Sú predmetom obchodného tajomstva Objednávateľa a sú to dôverné informácie. Dodávateľ ich nesmie zverejniť alebo prezradiť. Zároveň sa zmluvné strany zaväzujú, že sa zdržia akéhokoľvek konania, ktoré by mohlo byť zo strany tretích osôb považované za nemorálne, v rozpore s dobrými mravmi a v rozpore s obchodnou etikou.
Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak sa ho povinnosť zápisu podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov týka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

06.11.2025 07:00 — 31.12.2026 23:59

1,00 zákazka

6 414,45

5 215,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2025 11:21

03.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 15:16 - Vstupná ponuka 6 414,45 € Cena s DPH
24.10.2025 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 6 414,45 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS