35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Licencie Microsoft 365 a súvisiace služby
Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft 365, Teams, PowerPoint, Outlook, Word, Excel, Windows
Tovar, Služba
|
1. Obstaranie licencií Microsoft 365 Business Basic, Business Standard a E5 EEA (bez Teams), Microsoft Teams Essentials, Project Plan 3, Exchange Online Plan 1 a podporných služieb.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je poskytnutie licencií Microsoft 365 a súvisiacich služieb počas obdobia 12 mesiacov, a to od 14.11.2025 do 14.11.2026 v nasledovnom rozsahu: 1. Zakúpenie licencie Microsoft 365 Business Basic max. 10 ks, 2. Zakúpenie licencie Microsoft 365 Business Standard max. 150 ks, 3. Zakúpenie licencie Microsoft 365 E5 EEA (bez Teams) max. 10 ks, 4. Zakúpenie licencie Microsoft Teams Essentials max. 10 ks, 5. Zakúpenie licencie Microsoft Project Plan 3 max. 5 ks, 6. Zakúpenie licencie Microsoft Exchange Online Plan 1 max. 10 ks, 7. Zabezpečenie podporných služieb max. 15 človekodní. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Predpokladaný počet Microsoft 365 Business Basic | ks | 10 | ||
| 2. Predpokladaný počet Microsoft 365 Business Standard | ks | 0 | 150 | |
| 3. Predpokladaný počet Microsoft 365 E5 EEA (bez Teams) | ks | 0 | 10 | |
| 4. Predpokladaný počet Microsoft Teams Essentials | ks | 0 | 10 | |
| 5. Predpokladaný počet Microsoft Project Plan 3 | ks | 0 | 5 | |
| 6. Predpokladaný počet Microsoft Exchange Online Plan 1 | ks | 0 | 10 | |
| 7. Podporné služby, obsahom ktorých môžu byť činnosti/služby súvisiace najmä, no nie výlučne s: 1. Konfigurácia/zmena single sign-on autentifikačnej schémy a dvojúrovňovej autentifikácie užívateľov a/alebo nastavenia pre MS Sharepoint/OneDrive, 2. Konfigurácia/zmena intranetovej aplikácie, 3. Tvorbu workflow pre interné procesy, 4. Digitalizáciu procesov, 5. Tvorbu elektronických formulárov, 6. Vykonanie zmien a konfigurácie služieb MS365, 7. Projektové riadenie. | človekodeň (MD) | 0 | 15 |
| Názov |
| 1. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za jednu licenciu na 1 užívateľa za mesiac v eur bez DPH a cenu podporných služieb za jeden človekodeň v eur bez DPH. |
| 2. Platnosť aktuálne využívaných licencií je do 13.11.2025. |
| 3. Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
| 4. Objednávateľ požaduje originálny nový alebo druhotný licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla Objednávateľa. |
| 5. V prípade dodania druhotných licenčných softvérov je Dodávateľ povinný poskytnúť písomný doklad potvrdzujúci prevod predmetných licencií na Objednávateľa. |
| 6. Licencie budú poskytnuté v elektronickej forme priamo do účtu odberateľa založenom za účelom správy licencií na webovom sídle spoločnosti Microsoft. |
| 7. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby na obdobie trvania tejto zmluvy, pričom bude Dodávateľovi povinný platiť cenu za takto objednanú licenciu odo dňa jej poskytnutia. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu. |
| 8. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie podporných služieb. Celkový počet človekodní nemôže prekročiť maximálny zmluvný počet. |
| 9. Termín dodania licencií je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky. |
| 10. Termín dodania/poskytnutia podporných služieb bude pre jednotlivé objednávky podľa harmonogramu, ktorý bude tvoriť súčasť objednávky. |
| 11. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
| 12. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
| 13. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
| 14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
| 15. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
| 16. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| 17. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
| 18. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod. |
| 19. Cena za licencie zahŕňa všetky náklady Dodávateľa. |
| 20. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek zákazky
39 000,00
39 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2025 13:16
30.10.2025 10:00
30.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.10.2025 13:35 - Vstupná ponuka | 38 900,00 | € | Cena bez DPH |
| 30.10.2025 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 740,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: