• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 10:50

Detail zákazky Z20256347

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 10:50

Základné údaje

Z20256347

OF-302028

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519270

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

56664001

fsociety s. r. o.

Ulica Ivana Krasku 4257/27, Trnava, 917 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Windows Server

Windows Server 2025 user CAL, Windows Server 2025 Datacenter 16 core

  • 48214000-1 - Softvérový balík pre sieťové operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie licencií Windows Server 2025 user CAL v počte max. 150 ks licencií Windows Server 2025 Datacenter 16 core v počte max. 4 ks
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie licencií Windows Server 2025 user CAL a Windows Server 2025 Datacenter 16 core na obdobie 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predpokladaný počet Windows Server 2025 user CAL ks 0 150
2. Predpokladaný počet Windows Server 2025 Datacenter 16 core ks 0 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za jednu licenciu na 1 užívateľa za mesiac v eur bez DPH.
2. Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
3. Objednávateľ požaduje originálny nový alebo druhotný licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla Objednávateľa.
4. V prípade dodania druhotných licenčných softvérov je Dodávateľ povinný poskytnúť písomný doklad potvrdzujúci prevod predmetných licencií na Objednávateľa.
5. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby na obdobie trvania tejto zmluvy, pričom bude Dodávateľovi povinný platiť cenu za takto objednanú licenciu odo dňa jej poskytnutia. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu.
6. Termín dodania licencií je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky.
7. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií.
8. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
9. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
11. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
12. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody.
13. Cena za licencie zahŕňa všetky náklady Dodávateľa.
14. Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek zákazky

13 000,00

13 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.10.2025 13:15

30.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 17:28 - Vstupná ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH
30.10.2025 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 12 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS