35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
56664001
fsociety s. r. o.
Ulica Ivana Krasku 4257/27, Trnava, 917 05, SVK
Licencie Windows Server
Windows Server 2025 user CAL, Windows Server 2025 Datacenter 16 core
Tovar, Služba
|
1. Obstaranie licencií Windows Server 2025 user CAL v počte max. 150 ks licencií Windows Server 2025 Datacenter 16 core v počte max. 4 ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je poskytnutie licencií Windows Server 2025 user CAL a Windows Server 2025 Datacenter 16 core na obdobie 12 mesiacov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Predpokladaný počet Windows Server 2025 user CAL | ks | 0 | 150 | |
| 2. Predpokladaný počet Windows Server 2025 Datacenter 16 core | ks | 0 | 4 |
| Názov |
| 1. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za jednu licenciu na 1 užívateľa za mesiac v eur bez DPH. |
| 2. Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
| 3. Objednávateľ požaduje originálny nový alebo druhotný licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla Objednávateľa. |
| 4. V prípade dodania druhotných licenčných softvérov je Dodávateľ povinný poskytnúť písomný doklad potvrdzujúci prevod predmetných licencií na Objednávateľa. |
| 5. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby na obdobie trvania tejto zmluvy, pričom bude Dodávateľovi povinný platiť cenu za takto objednanú licenciu odo dňa jej poskytnutia. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu. |
| 6. Termín dodania licencií je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky. |
| 7. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
| 8. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
| 9. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
| 10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
| 11. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| 12. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
| 13. Cena za licencie zahŕňa všetky náklady Dodávateľa. |
| 14. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek zákazky
13 000,00
13 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2025 13:15
30.10.2025 10:00
30.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.10.2025 17:28 - Vstupná ponuka | 13 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 30.10.2025 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 750,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: