30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Opravy hasiacich prístrojov
hasiace prístroje, opravy
Služba
|
1. Miesto plnenia Martin-podháj
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Opravy prenosných HP v zmysle vyhlášky MV SR č. 347/2022 Z.z. a zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Oprava - tlaková skúška HP práškový 1kg | ks | 1 | ||
| Oprava - tlaková skúška HP práškový 2kg | ks | 7 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa tech. špecifikácie – Zvolen, Michalovce, Veľká Ida, Ožďany, Močiar, Hlohovec, Mierovo, Prešov, Voderady. |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
| Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu diela postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy a najmä vyhlášku MV SR č. 347/2022 Z. z. |
| Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa. |
| Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram služby. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
| Na faktúre a na dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry za celú zákazku a pre každé miesto plnenia 2 ks dodacieho listu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
30.10.2025 08:00 — 07.11.2025 12:00
1,00 Zákazka
120,00
120,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2025 15:41
27.10.2025 09:00
27.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.10.2025 13:51 - Vstupná ponuka | 119,99 | € | Cena s DPH |
| 24.10.2025 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 119,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: