• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 09:50

Detail zákazky Z20256326

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 09:50

Základné údaje

Z20256326

OF-304263

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11497456

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy hasiacich prístrojov

hasiace prístroje, opravy

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Miesto plnenia Martin-podháj
Funkcia
Opravy prenosných HP v zmysle vyhlášky MV SR č. 347/2022 Z.z. a zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava - tlaková skúška HP práškový 1kg ks 1
Oprava -  tlaková skúška HP práškový 2kg ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa tech. špecifikácie – Zvolen, Michalovce, Veľká Ida, Ožďany, Močiar, Hlohovec, Mierovo, Prešov, Voderady.
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu diela postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy a najmä vyhlášku MV SR č. 347/2022 Z. z.
Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram služby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa.
Na faktúre a na dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry za celú zákazku a pre každé miesto plnenia 2 ks dodacieho listu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2025 08:00 — 07.11.2025 12:00

1,00 Zákazka

120,00

120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2025 15:41

27.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 13:51 - Vstupná ponuka 119,99 € Cena s DPH
24.10.2025 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka 119,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS