• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 09:45

Detail zákazky Z20256319

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2025 09:45

Základné údaje

Z20256319

OF-304288

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11512351

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na Letiskovú techniku Zetor 7011 - 7711

Náhradné diely, Zetor, Z7011, Z7711, traktor

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 16700000-2 - Traktory/ťahače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na Letiskovú techniku Z7011
Funkcia
Spojka motora kompletná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spojka motora kompletná ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spojka motora kompletná 7201-1060
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, podľa schválených typových katalógov náhradných dielov.
Záruka na dodaný tovar 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení dodávky, musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku, splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľovi, faktúra a dodací list musia byť vystavené v termíne dodania podľa zmluvy.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Do ceny tovaru zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane poštovného a balného.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 09,00-15,00 hod, v termíne dodania podľa zmluvy.
Dodávka tovaru musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, toto uviesť na faktúre, číslo dodacieho listu neuvádzať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy ktorý je zjavne poškodený.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET.
Obstarávaný tovar musí byť dodaný naraz pre položky obstarávania.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojenský útvar 6335, Vranovská 68, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.11.2025 09:00 — 07.11.2025 15:00

1,00 ks

329,73

268,08

ND podľa výkresového čísla

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2025 14:04

29.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2025 14:25 - Vstupná ponuka 319,80 € Cena s DPH
22.10.2025 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 319,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS