37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
44773293
CBC Slovakia s.r.o.
Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Nákup plotrového papiera
papier
Tovar, Služba
|
1. Plotrový papier
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier pre účely InkJet |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plotrová rolka 90 g/m2, papier pre účely InkJet, návin 50 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 12 | ||
| Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet. návin 50 m, šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 9 | ||
| Plotrová rolka 80 g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50 m, šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 2 | ||
| Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51mm | ks | 2 | ||
| Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 50 - 51mm | ks | 3 | ||
| Plotrová rolka 200g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 3 |
| Názov |
| Kúpna cena je stanovená ako konečná, pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie a vyloženie tovaru na mieste dodania bližšie určeného po podpise zmluvy, vrátane nákladov na dopravu. |
| Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
| Predmet zákazky bude dodaný do 30 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 2 pracovné dni pred jej dodaním. V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
| Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve. |
| Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec / kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade so zmluvou. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
| V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
| Predmet zákazky bude odovzdaný na základe dodacieho listu / preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Nárok na vystavenie faktúry vznikne dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list / preberací protokol. |
| Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. |
| Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. |
| Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. |
| Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
18.11.2025 09:00 — 16.12.2025 14:00
31,00 ks
1 910,63
1 553,36
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2025 11:09
11.11.2025 10:00
11.11.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.11.2025 09:42 - Vstupná ponuka | 1 861,61 | € | Cena s DPH |
| 06.11.2025 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 861,61 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: