• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:20

Detail zákazky Z20256294

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:20

Základné údaje

Z20256294

OF-304058

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579750

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup plotrového papiera

papier

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plotrový papier
Funkcia
Papier pre účely InkJet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plotrová rolka 90 g/m2, papier pre účely InkJet, návin 50 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm ks 12
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet. návin 50 m, šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm ks 9
Plotrová rolka 80 g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50 m, šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm ks 2
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51mm ks 2
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 50 - 51mm ks 3
Plotrová rolka 200g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kúpna cena je stanovená ako konečná, pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie a vyloženie tovaru na mieste dodania bližšie určeného po podpise zmluvy, vrátane nákladov na dopravu.
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Predmet zákazky bude dodaný do 30 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 2 pracovné dni pred jej dodaním. V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec / kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade so zmluvou.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe dodacieho listu / preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Nárok na vystavenie faktúry vznikne dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list / preberací protokol.
Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk.
Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa.
Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH.
Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

18.11.2025 09:00 — 16.12.2025 14:00

31,00 ks

1 910,63

1 553,36

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2025 11:09

11.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 41
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2025 09:42 - Vstupná ponuka 1 861,61 € Cena s DPH
06.11.2025 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 861,61 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS