• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 11:15

Detail zákazky Z20256275

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 11:15

Základné údaje

Z20256275

OF-303639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11497508

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, kalendáre, diáre na rok 2026

kancelárske potreby, stolové pracovné kalendáre, nástenné kalendáre, pracovné diáre, daňové tlačivá

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, kalendáre, diáre na rok 2026
Funkcia
na administratívny výkon práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KLIPY NA DOKUMENTY, 32 MM, VICTORIA, ČIERNE, 12 ks v balení balenie 2
Klipy na dokumenty Q-CONNECT 19mm čierne 10ks  v balení balenie 2
Denný diár SK 2026,  rozmery 142 x 204 mm, 15 mes., s lacetkou, stužkou prilepenou k hornému okraju bloku, perforácia strán umožňujúca aktualizáciu dátumu v diári, farba listov béžová, osobné údaje, plánovací kalendár, adresár, poťahový materiál - koženka, penová výplň dosky diára, farba zelená ks 112
Vreckový minidiár SK 2026, obal mäkký PVC, 1 týždeň na 1 strane. Rozmery 8 x 7,5 cm. Prosíme, dodržať rozmery. ks 47
Nástenný plánovací kalendár 2026 s obrázkom krajiny, rozmery 295 x 663 mm, rozsah 13 listov, väzba šitá s perforáciou, kalendárium 3  mesačné s menami SK+CZ, názvy mesiacov a dní v SK, CZ, UK,DE, HU ks 71
Pracovný stolový kalendár SK 2026, stĺpcový, hodinové delenie, trojmesačné delenie v pravom dolnom rohu, variošpirála, rozsah strán 64 ks 128
Praktik denný diár   MUCHA 2026  A6, 1 deň na 1 strane, rozmery: 100 x 140 mm (podľa uvedenej prílohy) ks 40
Obálky na CD 125x125 s okienkom 100 ks v balení balenie 2
Tlačivo k dani - FO - PO, Údaje o daňovníkovi, A3, tzv. košieľka (viď. príloha) ks 2500
Tlačivo k dani - Daň zo stavieb na jeden účel, A4, obojstranná (viď. príloha) ks 300
Tlačivo k dani - Daň z bytov, A4, obojstranná (viď. príloha) ks 1200
Tlačivo k dani - Priznanie k dani za psa, A4, jednostranná (viď. príloha) ks 800
Tlačivo k dani - Príloha k zníženiu dane, A4, obojstranná (viď. príloha) ks 100
Tlačivo k dani _Príloha daň z pozemkov (obojstranné) ks 100
Kancelársky papier formát A4, 500 ks v balení, PEFC certifikovaný, vhodný pre obojstrannú veľkoobjemnú tlač a kopírovanie, hrúbka ISO 534 106 mikrometrov, plošná hmotnosť ISO 536 80 g/m2, belosť CIE ISO 11475 161 %, drsnosť Bendtsen ISO 8791-2 200 ml/min, opacita ISO 2471 93 %, tuhosť MD ISO 2493 115 mN, tuhosť CD ISO 2493 50 mN balenie 60
Obálky B6 s doručenkou "Do vlastných rúk - opakované doručenie" , biela 1000 ks v balení, rozmery: 125 x 176 mm, vyrobené z bieleho papiera s plošnou hmotnosťou 80g/m2 (viď. príloha) balenie 20
Kancelársky papier, formát A3, 500 ks v balení, PEFC certifikovaný, vhodný pre obojstrannú veľkoobjemnú tlač a kopírovanie balenie 50
Guličkové perá Spoko panther, modrá náplň ks 300
Zvýrazňovače Schneider Job v žiarivých farbách pre zvýraznenie textu v sade 4 ks sada 20
Rýchloviazač obyčajný celý, A4, 200 – 220 g rýchloviazač z EKO kartónu plošnej hmotnosti 200 – 220 g/m² • obyčajný, s plnou prednou stranou (celý) • formát A4 ks 200
Rýchloviazač RZP, A4, 200 – 220 g rýchloviazač z EKO kartónu plošnej hmotnosti 200 – 220 g/m² • závesný, s polovičnou prednou stranou (polovičný) • formát A4 ks 300
Lepiaca tyčinka Pritt Stick, 40 g ks 50
Poštové obálky DL s okienkom na pravej strane, rozmery okienka 90 x 35 mm, pozícia okienka zprava 28 mm zdola 20 mm, bez vnútornej potlače, samolepiace s krycou páskou, biely ofset, rozmery obálky 220 x 110 mm, 1000 ks v balení balenie 5
Etikety PRINT, 70 x 29,7 mm, biele, 100 hárkov v balení biele samolepiace etikety na hárkoch formátu A4 • univerzálne použitie v laserových, atramentových tlačiarňach a kopírovacích strojoch • vyrábané technológiou, ktorá zabraňuje vytekaniu lepidla a poškodeniu tlačiarne  Farba biela Formát A4 Počet etikiet na hárku 30 Počet hárkov v balení 100 balenie 15
Bloček samolepiaci 76 mm × 76 mm farba žltá pastelová, Bločky v tvare kocky, po 100 lístkov. ks 200
Pripínačky veľké 16mm, 75ks/bal. balenie 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy ET  doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12.11.2025 12:00

66 797,00 ks

5 840,00

4 747,97

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy ET doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2025 08:35

27.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 118
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2025 17:32 - Vstupná ponuka 5 840,00 € Cena s DPH
27.10.2025 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 5 816,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS