• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 10:05

Detail zákazky Z20256267

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 10:05

Základné údaje

Z20256267

OF-303867

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11504754

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

56107587

BobArc s.r.o.

Haanova 46A, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup akumulátorov pre motorové vozidlá a mechanizmy pre všetky strediská SC KSK

náhradné diely pre motorové vozidlá, akumulátory,

  • 31400000-0 - Akumulátory, galvanické články a batérie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Akumulátory
Funkcia
1. Predmetom zákazky je nákup nových, nepoužívaných a nerepasovaných akumulátorov pre motorové vozidlá a mechanizmy určené pre jednotlivé strediská Správy ciest Košického samosprávneho kraja.
2. Predmetom zákazky je dodanie tovaru vrátane dopravy do jednotlivých stredísk Správy ciest Košického samosprávneho kraja ( riaditeľstvo SC KSK Košice, stredisko SC KSK Spišská Nová Ves, stredisko SC KSK Rožňava, stredisko SC KSK Moldava nad Bodvou, stredisko SC KSK Michalovce, stredisko SC KSK Trebišov ).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Akumulátor - 12V/180 Ah/1000 A ks 14
2. Akumulátor - 12V/180 Ah/1150 A ks 5
3. Akumulátor - 12V/225 Ah/1300 A ks 4
4. Akumulátor - 12V/225 Ah/1200 A ks 10
5. Akumulátor - 12V/225 Ah/1500 A ks 2
6. Akumulátor - 12V/50 Ah/360 A ks 1
7. Akumulátor - 12V/45 Ah/400 A ks 1
8. Akumulátor - 12V/55 Ah/420 A ks 1
9. Akumulátor - 12V/70 Ah/760 A ks 1
10. Akumulátor - 12V/74 Ah/680 A ks 3
11. Akumulátor - 12V/100 Ah/800 A ks 1
12. Akumulátor - 6V/165 Ah ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Miesto dodania: Správa ciest KSK riaditeľstvo Ostrovského 1, 040 01 Košice, Správa ciest KSK Lastomírska 6, 071 01 Michalovce, Správa ciest KSK Hviezdoslavova 48, 045 01 Moldava nad Bodvou, Správa ciest KSK Betliarska 9, 048 01 Rožňava, Správa ciest KSK Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves, Správa ciest KSK Ruskovská 3, 075 01 Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4. a.) podrobný rozpis ocenených položiek uvedené na max. dve desatinné miesta a v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia presného názvu (obchodnej značky) nacenených výrobkov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Nákup akumulátorov pre motorové vozidlá a mechanizmy pre všetky strediská SC KSK"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný, nepoškodený, nerepasovaný tovar ( akumulátory )  v súlade s aktuálnymi STN, EN, všetkými prislúchajúcimi predpismi a vyhláškami platnými v SR.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním názvu položky, množstva, ceny, termín a miesto dodania.
8. a.) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať tovar podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky je len predpokladané, orientačné.
8. b.) Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru a v zmysle tejto dohody.
8. c.) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladané množstvo jednotlivých položiek tovaru podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne.
8. d.) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa.
9. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky dodávateľom t.j. cena za dopravu, vrátane balenia, obalov, paliet, naloženia a vyloženia tovaru v mieste dodania ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť tovar podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas.
9. a.) Jednotkové ceny, vrátane všetkých nákladov spojených s dopravou, sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Technická a cenová špecifikácia - Príloha č. 1 ).
10. a.) K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Lehota dodania tovaru:
11. a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od doručenia objednávky. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
11. b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod.
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu a vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
12 a.) Objednávateľ požaduje, aby dodávaný tovar nebol starší ako 12 mesiacov od dátumu jeho výroby.
13. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný.
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. a.) V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 10 pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. Nedodržanie tejto povinnosti považujú zmluvné strany za podstatné porušenie dohody s právom objednávateľa od tejto dohody odstúpiť.
15. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky predpísané príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky počas celej doby platnosti tejto rámcovej dohody.
16. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
17. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, s deklarovanými parametrami tovaru a je poškodený.
18. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
18. a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
18. b.) nedodržanie kvality/parametrov dodaného tovaru,
18. c.) nedodržanie jednotkových cien,
18. d.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
18. e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
18. f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
19. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
20. FAKTURAČNÉ PODMIENKY:
20. a.) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou.
20. b.) Prílohou faktúry budú potvrdené dodacie listy oboma zmluvnými stranami potvrdzujúce prevzatie tovaru.
20. c.) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
20. d.) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
20. e.) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V zmysle bodu č. 2 osobitných požiadaviek na plnenie, ktorá tvorí prílohu č. 1, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

6 853,35

6 853,35

Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 4 a č. 5 osobitných požiadaviek na plnenie podľa tohto objednávkového formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2025 08:05

28.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 499
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2025 11:47 - Vstupná ponuka 6 853,35 € Cena bez DPH
27.10.2025 18:06 - Najvýhodnejšia ponuka 6 820,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS