30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
ADR - Základné školenie vodičov rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
ADR, školenie, vodiči, preprava nebezpečných látok, výbušniny
Služba
|
1. Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet účastníkov školenia | osoba | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | Áno |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a podľa Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR). |
| Požadovaný rozsah kurzu | Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebezpečných vecí v kusových zásielkach, voľne ložených a prepravu nebezpečných vecí triedy 1 (výbušné látky a predmety). |
| Cena kurzu zahŕňa certifikát | Áno |
| Cena kurzu zahŕňa správny poplatok (kolok) | Nie |
| Názov |
| Požadujeme do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Požadujeme aby dodávateľ zabezpečil priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požadujeme aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme uviesť v rozpočte cenu kurzu za účastníka bez DPH a s DPH. |
| Požadujeme aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Dodávateľ spolu s faktúrou predloží prezenčnú listinu, alebo potvrdenie o účasti osôb na predmetnom kurze (školení). |
| Požadujeme aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požadujeme splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu objednávateľa. |
| Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať absolventa vykonávať práce v danom odbore. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaného termínu skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Začiatok kurzu v čo najkratšom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 15.12.2025 |
| Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky požadujeme v mesiaci október-december 2025. |
| Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby. |
Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
29.10.2025 11:00 — 15.12.2025 20:00
5,00 Ks (osoba)
1 494,58
1 494,58
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2025 08:12
27.10.2025 10:00
27.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.10.2025 08:36 - Vstupná ponuka | 1 494,58 | € | Cena bez DPH |
| 22.10.2025 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 494,58 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: