• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 15:35

Detail zákazky Z20256261

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2025 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 15:35

Základné údaje

Z20256261

OF-304261

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519256

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup ND do nákladných automobilov - AKTIS

náhradné diely, nákladná technika, plachta, blatník, zrkadlo

  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely do vozidiel AKTIS a modifikácií
Funkcia
ND nové, nepoužívané náhradné diely 1. kt na opravu vozidiel AKTIS a modifikácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plachta úplná výkresové č. 442 8 7600 017 4 / 442 8 7600 016 4 ks 1
Blatník zadný  výkresové č. 18T - 85.61210-0039 ks 2
Spínacia skrinka s káblom -  výkresové č. 81.25501-6033 ks 2
Zrkadlo vyhrievané el. nastaviteľné -  výkresové č. 81.63730-6309 ks 4
Zrkadlo rampové vyhrievané -  výkresové č. 81.637303-6295 ks 4
Lapač predný -  výkresové č. 442 8 6505 019 4 ks 10
Lapač zadný -  výkresové č. 442 8 6506 013 4 ks 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane vyloženia tovaru na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetov zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov ( obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným označením normy, nakoľko objednávateľom požadovaný typ normy môže byť v inom štáte definovaný inou normou.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list, faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátene DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.11.2025 14:41 — 21.11.2025 14:41

1,00 kus

11 873,55

9 653,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2025 10:26

30.10.2025 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 14:41 - Vstupná ponuka 11 873,55 € Cena s DPH
23.10.2025 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 11 873,55 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS