30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Nákup ND do nákladných automobilov - AKTIS
náhradné diely, nákladná technika, plachta, blatník, zrkadlo
Tovar, Služba
|
1. Náhradné diely do vozidiel AKTIS a modifikácií
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| ND nové, nepoužívané náhradné diely 1. kt na opravu vozidiel AKTIS a modifikácií |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plachta úplná výkresové č. 442 8 7600 017 4 / 442 8 7600 016 4 | ks | 1 | ||
| Blatník zadný výkresové č. 18T - 85.61210-0039 | ks | 2 | ||
| Spínacia skrinka s káblom - výkresové č. 81.25501-6033 | ks | 2 | ||
| Zrkadlo vyhrievané el. nastaviteľné - výkresové č. 81.63730-6309 | ks | 4 | ||
| Zrkadlo rampové vyhrievané - výkresové č. 81.637303-6295 | ks | 4 | ||
| Lapač predný - výkresové č. 442 8 6505 019 4 | ks | 10 | ||
| Lapač zadný - výkresové č. 442 8 6506 013 4 | ks | 9 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Vrátane vyloženia tovaru na miesto plnenia |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetov zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov ( obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným označením normy, nakoľko objednávateľom požadovaný typ normy môže byť v inom štáte definovaný inou normou. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry. |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list, faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátene DPH. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
03.11.2025 14:41 — 21.11.2025 14:41
1,00 kus
11 873,55
9 653,29
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2025 10:26
30.10.2025 14:45
30.10.2025 15:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.10.2025 14:41 - Vstupná ponuka | 11 873,55 | € | Cena s DPH |
| 23.10.2025 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 873,55 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: