• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 15:20

Detail zákazky Z20256260

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 15:20

Základné údaje

Z20256260

OF-304259

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11490011

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31570895

PHARMACOPOLA s.r.o.

Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém na vyšetrenie sluchu malých zvierat

sluch

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém na vyšetrenie sluchu malých zvierat
Funkcia
Vybavenie pracoviska - nemocnice, diagnostika - Jednoduchý skríning sluchu u zvierat. Prenosné, samostatné zariadenie na hodnotenie sluchu u psov, mačiek a iných malých a stredných zvierat.
Systém slúžiaci na diagnostiku sluchových schopností pomocou vyhodnocovania elektrických reakcií mozgového kmeňa na zvukové podnety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Systém na vyšetrenie sluchu malých zvierat ks 1
Filtrácia  (nastaviteľná) Hz 100 3000
Časový rozsah merania ms 10 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ signálu Klikový zvukový signál (click stimulus)
Rozsah stimulácie 70 – 130 dB SPL
Frekvencia stimulov 5 – 30 klikov za sekundu
Typ výstupu Mono/Binaurálny – individuálne pre každé ucho
Záznamové kanály Minimálne 2 (Cz – A1, Cz – A2)
Zosilnenie 100 000× alebo viac áno
Averaging (spriemerovanie) 500 – 2 000 opakovaní
Artefaktová detekcia Automatická detekcia pohybu a artefaktov
Softvér Windows kompatibilný (Win 10/11), intuitívne rozhranie
Záznam výsledkov Export do PDF, CSV, obrázkové formáty (JPG, PNG)
Typ elektrody Ihlové alebo povrchové (EEG gél/adhézne)
Konektivita USB / Bluetooth (v závislosti od verzie) áno
Napájanie USB alebo batériové (nabíjateľné Li-ion) áno
Prenosnosť Kompaktné rozmery – vhodný na mobilné použitie v teréne
Synchronizácia - vygenerované EEG údaje a výslednú odpoveď má zobraziť v grafe na LCD displeji áno
Stimulačná metóda: jedno piezoelektrické slúchadlo, ktoré zapadne do ucha zvieraťa
Amplitúda stimulácie kliknutia: 6 nastavení medzi 40 a 80 dB
Perióda zberu údajov EEG (jeden prechod): 11 milisekúnd
Vstup EEG: Dve aktívne ihlové elektródy plus referencia na objekt sú pripojené cez vstupné vodiče s koncovkami aligátorovej svorky na použitie so široko dostupnými injekčnými ihlami. áno
• Prístroj BAERCOM (hlavná jednotka) ;  • 2× slúchadlá so špeciálnymi koncovkami pre zvieratá ;  • 3× ihlová alebo lepivá elektroda ;  • Gél na kontakt elektród ;  • USB kábel a napájací adaptér ;  • Prenosný kufrík ;  • Inštalačné CD/USB + návod na použitie ;  • Softvér s možnosťou archivácie výsledkov ; Obsah balenia musí obsahovať :
Požadovaná certifikácia: • CE certifikácia pre medicínske zariadenia (MDR 2017/745) ;  • ISO 13485 kompatibilita ;  • Veterinárne schválenie podľa národných noriem ; áno
Popis spĺňa napríklad BAERCOM System (Binaural Auditory Evoked Response Communication System)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať obrazovej prílohe.
3. a) Všetky požadované funkcionality, t.j. softvérové licencie musia byť časovo neobmedzené licencie (nesmú to byť demo alebo trial licencie).
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru (napr. značku a typ), inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
10. b) Dodávateľ vystaví faktúru na celú zmluvne dohodnutú cenu so splatnosťou podľa splátkového kalendára, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Objednávateľ požaduje splátkový kalendár na zmluvnú cenu, pričom celková cena bude rozdelená do dvoch splátok. Výška jednej splátky predstavuje sumu jednej polovice zmluvne dohodnutej ceny s DPH- Prvá splátka sa uskutoční po odovzdaní a prevzatí prístroja a predložení objednávateľom podpísaného dodacieho listu. Druhá splátka na zostávajúcu časť z celkovej ceny s DPH bude 31.3.2026.
10. c) Splatnosť na faktúre = dátum poslednej splátky zo splátkového kalendára (ak je to možné).
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
20. a)  Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

27.10.2025 08:00 — 28.11.2025 14:00

1,00 ks

9 692,00

7 880,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2025 14:24

24.10.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 08:57 - Vstupná ponuka 9 692,00 € Cena s DPH
23.10.2025 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 9 692,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS