• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2025 10:15

Detail zákazky Z20256232

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2025 10:15

Základné údaje

Z20256232

OF-303362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11524204

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

44989709

eGroup Solutions, a. s.

Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora integračnej platformy

Technická podora, IBM, softvérove produkty, IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby softvérovej podpory licencií integračnej platformy
Funkcia
Zabezpečenie aktualizácie licencií softvérových produktov, ktoré tvoria technické riešenia integračnej platformy EAI (Enterprise Application Integration).
Softvérové riešenie integračnej platformy predstavujú komerčne dostupné softvérové produkty od spoločnosti IBM, s využitím ktorých bolo riešenie integračnej platformy vybudované. Ide o softvérové produkty IBM dostupné prostredníctvom partnerov výrobcu.
Software Mainenance - sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie dostupné verzie vydaní a licenčných aktualizácií pre nižšie uvedené produkty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal - PRE OBDOBIE: Január - December 2026 ks 120
IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal - PRE OBDOBIE: Január - December 2027 ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ROZSAH POŽADOVANEJ SOFTVÉROVEJ PODPORY:
Zákaznícka servisná podpora - min. 5 pracovných dní x8  hodín Dostupnosť: telefonicky, elektronickou poštou alebo vzdialeným elektronickým prístupom
Softvérová podpora prostredníctvom oprávnenej osoby
Prístup k aktuálnym verziám softvérovej podpory licencií (elektronický download z Web databázy)
V ČASE PLATNOSTI SOFTVÉROVEJ PODPORY SA POŽADUJE SPROSTREDKOVANE OD VÝROBCU POSKYTOVAŤ NASLEDOVNÉ SLUŽBY:
Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie dostupné verzie vydaní a licenčných aktualizácií.
Poskytnutie pomoci pri riešení incidentov a problémov počas prevádzky uvedených produktov, pri problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním licencie a jej aktualizácie.
Poskytnutie telefonickej podpory a v prípade dostupnosti aj elektronický prístup k licenčným aktualizáciám pre pracovníkov technickej podpory zákazníka počas normálnej pracovnej doby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od začiatku platnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpad kalkulácie ceny za podporu produktu s podrobnou špecifikáciou názvu, parametrov produktu a potvrdením podpory produktu priamo od výrobcu produktov spoločnosti IBM (technický alebo produktový list výrobcu). Jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene - z matemat. dôvodov).
3. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že disponuje platným dokladom potvrdeným spoločnosťou IBM preukazujúcim aktívne partnerstvo so spoločnosťou IBM min na úrovni Gold Business Partner alebo Platinum Business Partner, ktoré dodávateľovi umožňuje komplexne distribuovať produkty a služby, ktoré sú predmetom zákazky, t.j.: IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU)Annual SW Subscription & Support Renewal a tento na požiadanie oprávnenej osoby objednávateľa predloží do 3 pracovných dní k nahliadnutiu.
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi na začiatku aktuálneho ročného obdobia softvérovej podpory Akceptačný protokol s výkazom poskytovaných dodávok softvérovej podpory, obsahom ktorého bude zoznam podporovaných softvérových licencií na dané ročné obdobie. Po odsúhlasení Akceptačného protokolu podpísaného zástupcom objednávateľa bude tento výkaz slúžiť ako doklad pre vystavenie faktúry.
5. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
6. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov 1. až 3. je porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
7. Platobné podmienky: Cena za služby bude fakturovaná raz ročne, na začiatku ročného obdobia softvérovej podpory licencií a to na základe Akceptačného protokolu podpísaného oprávneným zástupcom objednávateľa. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru do 15 dní od začiatku plynutia ročného obdobia podpory. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál V1, Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2027 23:59

1,00 súbor

84 000,00

84 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2025 14:18

31.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 446
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 09:57 - Vstupná ponuka 79 500,00 € Cena bez DPH
23.10.2025 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka 71 407,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS