35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
44989709
eGroup Solutions, a. s.
Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Podpora integračnej platformy
Technická podora, IBM, softvérove produkty, IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal
Služba
|
1. Služby softvérovej podpory licencií integračnej platformy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie aktualizácie licencií softvérových produktov, ktoré tvoria technické riešenia integračnej platformy EAI (Enterprise Application Integration). |
| Softvérové riešenie integračnej platformy predstavujú komerčne dostupné softvérové produkty od spoločnosti IBM, s využitím ktorých bolo riešenie integračnej platformy vybudované. Ide o softvérové produkty IBM dostupné prostredníctvom partnerov výrobcu. |
| Software Mainenance - sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie dostupné verzie vydaní a licenčných aktualizácií pre nižšie uvedené produkty. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal - PRE OBDOBIE: Január - December 2026 | ks | 120 | ||
| IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal - PRE OBDOBIE: Január - December 2027 | ks | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ROZSAH POŽADOVANEJ SOFTVÉROVEJ PODPORY: | |
| Zákaznícka servisná podpora - min. 5 pracovných dní x8 hodín | Dostupnosť: telefonicky, elektronickou poštou alebo vzdialeným elektronickým prístupom |
| Softvérová podpora prostredníctvom oprávnenej osoby | |
| Prístup k aktuálnym verziám softvérovej podpory licencií | (elektronický download z Web databázy) |
| V ČASE PLATNOSTI SOFTVÉROVEJ PODPORY SA POŽADUJE SPROSTREDKOVANE OD VÝROBCU POSKYTOVAŤ NASLEDOVNÉ SLUŽBY: | |
| Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie dostupné verzie vydaní a licenčných aktualizácií. | |
| Poskytnutie pomoci pri riešení incidentov a problémov počas prevádzky uvedených produktov, pri problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním licencie a jej aktualizácie. | |
| Poskytnutie telefonickej podpory a v prípade dostupnosti aj elektronický prístup k licenčným aktualizáciám pre pracovníkov technickej podpory zákazníka počas normálnej pracovnej doby. |
| Názov |
| 1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
| 2. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od začiatku platnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpad kalkulácie ceny za podporu produktu s podrobnou špecifikáciou názvu, parametrov produktu a potvrdením podpory produktu priamo od výrobcu produktov spoločnosti IBM (technický alebo produktový list výrobcu). Jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene - z matemat. dôvodov). |
| 3. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že disponuje platným dokladom potvrdeným spoločnosťou IBM preukazujúcim aktívne partnerstvo so spoločnosťou IBM min na úrovni Gold Business Partner alebo Platinum Business Partner, ktoré dodávateľovi umožňuje komplexne distribuovať produkty a služby, ktoré sú predmetom zákazky, t.j.: IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU)Annual SW Subscription & Support Renewal a tento na požiadanie oprávnenej osoby objednávateľa predloží do 3 pracovných dní k nahliadnutiu. |
| 4. Dodávateľ predloží objednávateľovi na začiatku aktuálneho ročného obdobia softvérovej podpory Akceptačný protokol s výkazom poskytovaných dodávok softvérovej podpory, obsahom ktorého bude zoznam podporovaných softvérových licencií na dané ročné obdobie. Po odsúhlasení Akceptačného protokolu podpísaného zástupcom objednávateľa bude tento výkaz slúžiť ako doklad pre vystavenie faktúry. |
| 5. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
| 6. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov 1. až 3. je porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
| 7. Platobné podmienky: Cena za služby bude fakturovaná raz ročne, na začiatku ročného obdobia softvérovej podpory licencií a to na základe Akceptačného protokolu podpísaného oprávneným zástupcom objednávateľa. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru do 15 dní od začiatku plynutia ročného obdobia podpory. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Areál V1, Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2027 23:59
1,00 súbor
84 000,00
84 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2025 14:18
31.10.2025 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.10.2025 09:57 - Vstupná ponuka | 79 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 23.10.2025 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 407,20 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: