• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 13:10

Detail zákazky Z20256222

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2025 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2025 13:10

Základné údaje

Z20256222

OF-303818

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11504697

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

47400072

GARBIAR Stavebniny s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Asfaltový penetračný lak

Asfaltový penetračný lak

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 44113600-1 - Bitúmen a asfalt
  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Asfaltový penetračný lak
Funkcia
Asfaltový penetračný lak určený na penetráciu suchých a mierne vlhkých podkladoch pod asfaltové izolačné krytiny a izolácie, ako spojovací náter pri asfaltových  výspravkach povrchov cestných komunikácii.
Po prevedení náteru vniká hlboko do pórov a vytvára tak pevné spojenie podkladu s ďalšou živičnou izolačnou vrstvou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem balenia l 10
Spotreba kg/m2 0,2 0,4
Hustota g/cm3 0,84 0,91
Celkový počet ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmes môže byť  modifikovaná syntetickým kaučukom, obsahuje chemické prísady umožňujúce hĺbkovú penetráciu a použitie pri mierne vlhkých podkladoch. áno
Skladovateľnosť minimálne 12 mesiacov
Balenie v plechových vedrách áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Dolný Kubín
Jednotkové ceny tovaru uvedeného v položkovom zozname dodávateľom sú maximálne a záväzné počas celej platnosti zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť certifikát, resp. vyhlásenie o parametroch a kartu bezpečnostných údajov  na predmet zákazky.
Dodávka bude realizovaná na základe písomnej alebo emailovej objednávky odberateľa zaslanej dodávateľovi s uvedením názvu tovaru v zmysle zmluvy , množstvo - /balenie/, miesta dodania, meno a kontakt zodpovedného pracovníka za prevzatie tovaru.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
V prípade použitia obalových materiálov, paliet, tieto musia byť jednorázové, nevratné, ekologicky zlikvidovateľné.
Tovar musí byť dodaný v originálnych baleniach, musí byť nový, nepoužitý.
Tovar bude dodávaný v takom balení, aby bol chránený pred poškodením alebo zničením.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesto plnenia v súlade s Čl. XI bod Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH, DPH a celkovú cenu s DPH za jednotlivé položky.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
V prípade dodania nesprávneho tovaru je možné, aby obstarávateľ takýto tovar neprebral a vrátil ho späť dodávateľovi (bez jeho prevzatia), následne obratom dodávateľ dodá tovar, ktorý je zazmluvnený.
Záruka 24 mesiacov.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom/objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kubínska 8, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

01.11.2025 10:05 — 14.11.2025 10:08

1,00 súbor

2 063,00

2 062,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2025 10:10

28.10.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 467
 59
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2025 18:34 - Vstupná ponuka 2 063,00 € Cena bez DPH
27.10.2025 17:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 050,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS