• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 09:50

Detail zákazky Z20256219

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 09:50

Základné údaje

Z20256219

OF-304240

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11497490

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenie

multifunkčné zariadenie, duplexný skener, tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Multifunkčné zariadenie pre tlač, skenovania a kopírovanie s doplnkovým duplexným podávačom pre skener a podstavcom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Duplexný podávač pre skener – súčasť tlačiarne áno
Doplnkový podstavec so šuflíkom pre odkladanie – súčasť tlačiarne áno
Displej, rozlíšenie 7" / 800 x 480
Operačná pamäť 6,144 MB
Pevný disk a typ 256 GB SSD
Konektivita 10/100/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0;
Duplexný podávač ku skeneru, rozsah, gramáž 130 listov; A5-A3; 35-128 g/m²;
Tlačové médium A6-A3, plagáty 1,200 x 297 mm
Gramáž papiera pre tlač 60-256 g/m²
Mesačná záťaž 10,000 strán, max. 125,000
Výťažnosť toneru čierny 24,000, farebné CMY 24,000
Životnosť fotovalcov čierny 102,000, farebné CMY 87,000
Rozlíšenie tlače 1,800 x 600 dpi
Tlačové jazyky PCL 6 (XL3.0); PCL 5c; PostScript 3 (CPSI 3016); XPS
Rýchlosť tlače A4 ČB/farebne 25/25
Rýchlosť duplexnej tlače A4 ČB/farebne 25/25
Rýchlosť tlače A3 ČB/farebne 12/12
Rýchlosť skenovania ČB/farebne 55/55
Rýchlosť duplexného skenovania ČB/farebne 20/20
Rozlíšenie skeneru 600 x 600 dpi
Podávač pre papier 1 x 500 ks, A5-A4 a 1 x 500 ks, A5-A3
Uvedené požiadavky spĺňa napríklad Konica Minolta bizhub C257i + DF-633 + DK-518x
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Verejný Obstarávateľ požaduje tovar nový, nepoužívaný.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Záruka min. 24 mesiacov.
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, KPSU, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2025 08:00 — 21.11.2025 14:00

1,00 ks

2 486,25

2 486,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2025 15:31

27.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 25
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2025 16:20 - Vstupná ponuka 2 485,00 € Cena bez DPH
23.10.2025 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 2 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS