• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:18
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 11:30

Detail zákazky Z20256215

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 09:18
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2025 11:30

Základné údaje

Z20256215

OF-304164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11497537

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kocka lepená biela -poznámkový blok, rozmery 8,5 x 8,5 x 4 cm ks 50
samolepiaci bloček špalík, 5 neónových farieb, rozmery 76 x 76 mm, 400 listov ks 50
ceruzka STABILO Swano s gumou, tvrdosť 4906 HB, balík má 12 kusov, alebo ekvivalent bal 6
guma MILAN 806 - abrazívna dvojitá guma alebo ekvivalent ks 50
pero guľôčkové SOLIDLY mix 3 farieb, náplň modrej farby, 0,5 mm (12 ks v balení) alebo ekvivalent bal 6
náhradná náplň do guľôčkového pera 0,5 mm SOLIDLY, modrá, alebo ekvivalent ks 100
zvýrazňovače CENTROPEN 8552 súprava - 4 farby, široké stopa 1-4,6 alebo ekvivalent sada 50
popisovač permanentný Centropen 8566 čierny alebo ekvivalent ks 25
korekčný roller DONAU jednorázový s bočnou korekciou 5mm x 8m alebo ekvivalent ks 50
lepiaca tyčinka Pritt Stick 20 g alebo ekvivalent ks 50
lepiaca páska priehľadná 25 mm x 66 m ks 25
lepiaca páska obojstranná penová M&G 36 mm x 4,6 m alebo ekvivalent ks 3
lepiacká páska obojstranná JUNIOR 19 mm x 25 m alebo ekvivalent ks 4
tlačivo Žiadanka na prepravu A6, blok, 100 listov ks 5
tlačivo Záznam o prevádzke motorového vozidla osobnej dopravy A5, blok, 100 listov ks 5
tlačivo Priepustky blok - fomát A7 (100 listov) ks 20
kniha Došlých faktúr A4, 30 listov ks 1
stolový kalendár Pracovný veľký na rok 2026, týždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením, 300 x 120 mm ks 50
poštové obálky C5, rozmery 162 x 229 mm, samolepiace, 1000 ks v balení bal 5
zošit linajkový A5 544, 40 listový ks 50
dosky - obal na diplom a certifikáty, A4 , mix farieb ks 10
pripinačky 201 veľké (100 ks) bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia , ktoré je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje  oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje  dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.10.2025 09:19 — 06.11.2025 09:19

22,00 položka

1 200,00

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2025 09:27

27.10.2025 09:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2025 09:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 103
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2025 17:26 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena s DPH
27.10.2025 07:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 199,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS