30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51983095
BLACK MARKET s.r.o.
Pod táborom 37, Prešov, 08001, SVK
Špeciálne čistiace prostriedky
čistiaca šnúra na zbrane
Tovar, Služba
|
1. Čistiaca šnúra Bore Snake 7,62 mm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup 60 ks čistiacich šnúr Bore Snake 7,62 mm, za účelom ošetrovania zbraní ČS PSR Bratislava kalibru 7,62 mm k odstráneniu zvyškov nečistôt z hlavní zbraní predmetného kalibru. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Čistiaca šnúra BoreSnake pre kaliber zbraní 7,62 mm | ks | 60 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tenká vodiaca šnúra s mosadzným závažím na oboch stranách pre kaliber zbraní 7,62 mm pre jednoduchý prechod hlavňou v rámci čistenia zbrane. | Požaduje sa |
| Rozšírený koniec čistiacej šnúry pre odstránenie nečistôt zbraní kalibru 7,62 mm | Požaduje sa |
| Súčasťou čistiacej šnúry pre kaliber zbraní 7,62 mm bude bronzová kefka pre čistenie karbónových usadenín. | Požaduje sa |
| Možnosť spojiť koniec a začiatok čistiacej šnúry pre kaliber zbraní 7,62 mm | Požaduje sa |
| Dĺžka čistiacej šnúry pre kaliber zbraní 7,62 mm do 215 cm | Požaduje sa |
| Čistiaca šnúra musí byť vyrobená pre kaliber zbraní 7,62 mm | Požaduje sa |
| Čistiaca šnúra pre kaliber zbraní 7,62 mm musí byť opakovateľne použiteľná | Požaduje sa |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - Bratislava |
| Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. |
| Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa. |
| Dodávateľ musí mať platné povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu podľa zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov so špecifikáciou minimálne VM 1. Dodávateľ vykoná opravy na základe emailovej objednávky objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí prepravu požadovaného materiálu objednávateľom do miesta plnenia na vlastné náklady. |
| Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadovaný materiál na základe preberacieho zápisu potvrdeným podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán. Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list. |
| Predmet zákazky, musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, musí byť dodaný naraz v zmluvne dohodnutom množstve (pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak), nový a v bezchybnom stave. |
| Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľovi. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady, pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak. |
| Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 12:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 6:00 do 12:00 h. |
| Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
| Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Faktúru spolu s dodacím listom požaduje objednávateľ od poskytovateľa služby predložiť v 3 výtlačkoch. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom. |
| V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
| Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúru na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 10.12.2025 s termínom plnenia október až november prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadovanej služby. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Záruka na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania na miesto plnenia. |
Za kasárňou 3, 831 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
29.10.2025 08:00 — 05.12.2025 08:00
60,00 ks
847,35
688,90
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2025 12:53
27.10.2025 08:00
27.10.2025 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.10.2025 15:40 - Vstupná ponuka | 847,34 | € | Cena s DPH |
| 21.10.2025 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 836,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: