• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 11:55

Detail zákazky Z20256185

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2025 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 11:55

Základné údaje

Z20256185

OF-304177

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11489971

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčná tlačiareň

multifunkčná tlačiareň

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: Rýchlosť čiernobielej tlače minimálne 18 obr./min, rýchlosť farebnej tlače minimálne 13 obr./min, automatická obojstranná tlač (automatický duplex), tankový systém s dodanými kazetami minimálne na 5000 strán (potrebný atrament je súčasťou balenia tlačiarne), dotykový displej s uhlopriečkou minimálne 1,35", funkcia AirPrint, používateľsky vymeniteľná údržbová kazeta na nepoužitý atrament (odpadová nádobka na atrament), používateľsky vymeniteľná tlačová hlava, možnosť tlače cez mobilnú aplikáciu, napájací kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Pre použitie daným technickým kritériám zodpovedá napr.: Canon MAXIFY GX3040
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností)
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, nepoužívaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký diel 3323, Žilina 010 08, Fakulta riadenia a informatiky, KMMOA , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

29.10.2025 08:00 — 21.11.2025 14:00

1,00 Ks

260,00

260,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2025 10:48

24.10.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2025 11:00 - Vstupná ponuka 260,00 € Cena bez DPH
21.10.2025 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 210,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS