• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 11:50

Detail zákazky Z20256177

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 11:50

Základné údaje

Z20256177

OF-303500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484081

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44523351

COREX SERVIS, s.r.o.

Štúrova 1046/97, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy autobusov

Diagnostika autobusu IVECO

  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv, vrátane náhradných dielov a Nh autobusu IVECO ROŠERO-P, OEČ: 72-66978, VIN ZCFC670D105410731
Funkcia
Diagnostika porúch a nacenenie opráv, vrátane náhradných dielov a Nh autobusu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika autobusu  IVECO ROŠERO-P ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie diagnostiky áno
Nacenenie a zoznam originálnych náhradných dielov áno
Nacenenie a predpokladaný počet Nh prác na odstránení závad áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vozidlo sa nachádza v núdzovom režime v Rašove (miesto objednávateľa). Z uvedeného dôvodu sa požaduje, aby miesto poskytnutia služby bolo v okruhu do 100 km od tejto lokality, s cieľom zabezpečiť primeranú dostupnosť servisu vzhľadom na technický stav vozidla.
Kompletná diagnostika porúch a vypracovanie cenovej kalkulácie opráv, vrátane návrhu potrebných náhradných dielov a odhadu normohodín (Nh).
Na základe vykonanej diagnostiky objednávateľ požaduje vypracovanie cenovej ponuky na náhradné diely, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť autobusu. Požaduje sa, aby navrhnuté diely boli určené pre daný typ vozidla, vyrobené z vhodných materiálov, v požadovanej presnosti a v súlade so štandardmi výrobcu. V prípade nedostupnosti originálnych dielov možno použiť ekvivalentné náhradné diely s rovnakými alebo lepšími technickými parametrami.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi v súlade s platnou legislatívou.
Po vykonaní diagnostiky sa požaduje vypracovanie zoznamu potrebných náhradných dielov na opravu (na základe zistených porúch) a odhadu normohodín (Nh) na ich odstránenie. Cenová ponuka má byť uvedená v členení bez DPH a vrátane DPH.
Po uzatvorení zmluvy sa poskytovateľ služby do 5 pracovných dní skontaktuje s kontaktnou osobou objednávateľa za účelom dohodnutia termínu pristavenia vozidla na vykonanie diagnostiky.
Protokol o vykonanej diagnostike vrátane zoznamu potrebných náhradných dielov a predpokladaného rozsahu prác v Nh bude odovzdaný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa vykonania diagnostiky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad preukazujúci oprávnenie na poskytovanie autorizovaného servisu pre autobusy značky IVECO.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru, ktorá je neúplná alebo obsahuje nesprávne údaje, a to najneskôr v deň jej splatnosti. V prípade vrátenia takejto faktúry prestáva plynúť pôvodná lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Poznámka k identifikácii vozidla: VIN číslo a OEČ sú uvedené výlučne za účelom jednoznačnej identifikácie predmetu zákazky. Nejedná sa o podmienku účasti, ale o údaj potrebný na určenie rozsahu a charakteru požadovaných služieb. Použitie týchto údajov je v súlade s účelom verejného obstarávania a nevzťahuje sa na fyzickú osobu, nevzniká tým spracovanie osobných údajov podľa GDPR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

29.10.2025 07:00 — 05.11.2025 14:11

1,00 ks

129,15

105,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2025 10:23

23.10.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2025 14:48 - Vstupná ponuka 123,00 € Cena s DPH
23.10.2025 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 115,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS