50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
36366544
RIGHT POWER, a.s.
Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK
Elektrická energia
Združená dodávka elektrickej energie a súvisiace služby
Tovar, Služba
|
1. Elektrická energia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky na zmluvné obdobie 12 mesiacov je dodávka elektrickej energie do 2 odberných miest (ďalej aj "OM") odberateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok, zabezpečenie prenosu, distribúcie elektrickej energie a ostatných súvisiacich služieb u príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej aj "PDS"), ku ktorej je príslušné OM odberateľa pripojené. |
| Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnou legislatívou pre oblasť elektroenergetiky (ďalej aj „Energetické predpisy“). |
| Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPEP a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaná spotreba elektrickej energie na celé zmluvné obdobie 12 mesiacov - obdobie od 01.01.2026 (00:00 hod.) do 31.12.2026 (24:00 hod.) - OM č. 1 (T.G. Masaryka 10, Zvolen) | MWh | 47 | ||
| Predpokladaná spotreba elektrickej energie na celé zmluvné obdobie 12 mesiacov - obdobie od 01.01.2026 (00:00 hod.) do 31.12.2026 (24:00 hod.) - OM č. 2 (Tomášikova 35, Košice) | MWh | 38 | ||
| Tolerancia odberu elektrickej energie pre OM č. 1 pre vyhodnocovacie obdobie | % | 90 | 110 | |
| Tolerancia odberu elektrickej energie pre OM č. 2 pre vyhodnocovacie obdobie | % | 90 | 110 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| OM č. 1 (T.G. Masaryka 10, Zvolen) | |
| EIC kód OM | 24ZSS12173170003 |
| Hlavný istič | 80 A |
| Počet fáz | 3 |
| Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
| Distribučná sadzba | C3 |
| OM č. 2 (Tomášikova 35, Košice) | |
| EIC kód OM | 24ZVS0000023063Y |
| Hlavný istič | 100 A |
| Počet fáz | 3 |
| Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
| Distribučná sadzba | C3_M_1T |
| Názov |
| Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Zmluva sa riadi tu uvedenými podmienkami, platnými OPEP a platnými OUEP. |
| Plnenie predmetu zmluvy: od 01.01.2026 (00:00 hod.) do 31.12.2026 (24:00 hod.) |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť na svoje náklady všetky úkony spojené s prípadným procesom zmeny súčasného dodávateľa elektriny na základe splnomocnenia odberateľom. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek (podrobný rozpis jednotlivých zložiek ceny). Dodávateľ sa zaväzuje zároveň predložiť objednávateľovi aj rozpis výšky preddavkových platieb pre každé OM objednávateľa (OM č. 1 a OM č. 2) zvlášť, a to v nadväznosti na špecifikácie uvedené v tejto zmluve. Tieto rozpisy musia vychádzať z vysúťaženej celkovej zmluvnej ceny. |
| Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia do jeho OM (OM č. 1 a OM č. 2) mesačné preddavkové platby vo výške 75% alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby pre každé OM (OM č. 1 a OM č. 2) objednávateľa zvlášť. |
| Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržiavanie platných právnych predpisov. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok. |
| Spotreba elektrickej energie počas zmluvného obdobia 12 mesiacov (01.01.2026 - 31.12.2026) je predpokladaná a cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na predpokladanú spotrebu elektriny počas zmluvného obdobia uvedenú v technickej špecifikácii (OM č. 1 - 47 MWh + OM č. 2 - 38 MWh) . |
| Dodávateľ má právo vyhodnotiť zmluvné množstvo po skončení Vyhodnocovacieho obdobia. Vyhodnocovacím obdobím je obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026. Tolerancia odberu elektrickej energie pre OM odberateľa je ±10%. |
| Ak odberateľ za zmluvné obdobie odoberie menšie množstvo elektrickej energie ako je minimum spotreby za OM (90%), má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za nedočerpanie množstiev, rozdiel medzi dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobraným množstvom. |
| Ak odberateľ za zmluvné obdobie odoberie väčšie množstvo elektrickej energie ako je maximum spotreby za OM (110%), má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za prečerpanie množstiev, rozdiel medzi skutočne odobraným množstvom a hornou toleranciou spotreby. |
| Štruktúra vysúťaženej ceny musí obsahovať všetky položky v zmysle príslušných ustanovení OUEP a Energetických predpisov. Objednávateľ zároveň vyhlasuje, že nepožaduje oslobodenie od spotrebnej dane. |
| Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPEP a platných OUEP. |
| Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v obidvoch OM odberateľa. |
| Objednávateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 15. kalendárneho dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 kalendárnych dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektriny v OM č. 1 a OM č. 2 zvlášť. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
| Fakturácia musí byť za každé OM (OM č. 1 a OM č. 2) vykonaná zvlášť. Faktúru je možné zaslať na adresu sídla objednávateľa (T.G. Masaryka 10, Zvolen) alebo elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@uva.sk. |
| Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa všeobecne záväzných právnych predpisov obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných Energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia do sídla objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry (či jej povinných príloh) najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre. |
| Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry. |
| Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektrickej energie chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru, resp. dobropis. |
| Platba za plnenie sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
| Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny. Meno a kontaktné údaje energetického manažéra (konzultanta) dodávateľ e-mailom oznámi objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
| Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s OPEP. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti alebo záväzku dodávateľa v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ostatné sa riadi príslušnými ustanoveniami OPEP a OUEP v platnom znení. |
Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59
85,00 MWh
23 927,00
20 106,43
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2025 10:03
24.10.2025 10:00
24.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.10.2025 12:00 - Vstupná ponuka | 23 445,87 | € | Cena s DPH |
| 23.10.2025 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 801,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: