• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 10:55

Detail zákazky Z20256176

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 10:55

Základné údaje

Z20256176

OF-304161

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11489998

Objednávateľ

50086821

Úrad vládneho auditu

T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Združená dodávka elektrickej energie a súvisiace služby

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky na zmluvné obdobie 12 mesiacov je dodávka elektrickej energie do 2 odberných miest  (ďalej aj "OM") odberateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok, zabezpečenie prenosu, distribúcie elektrickej energie a ostatných súvisiacich služieb u príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej aj "PDS"), ku ktorej je príslušné OM odberateľa pripojené.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnou legislatívou pre oblasť elektroenergetiky (ďalej aj „Energetické predpisy“).
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPEP a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na celé zmluvné obdobie 12 mesiacov - obdobie od  01.01.2026 (00:00 hod.) do 31.12.2026 (24:00 hod.) - OM č. 1 (T.G. Masaryka 10, Zvolen) MWh 47
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na celé zmluvné obdobie 12 mesiacov - obdobie od  01.01.2026 (00:00 hod.) do 31.12.2026 (24:00 hod.) - OM č. 2 (Tomášikova 35, Košice) MWh 38
Tolerancia odberu elektrickej energie pre  OM č. 1 pre vyhodnocovacie obdobie % 90 110
Tolerancia odberu elektrickej energie pre  OM č. 2 pre vyhodnocovacie obdobie % 90 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 1 (T.G. Masaryka 10, Zvolen)
EIC kód OM 24ZSS12173170003
Hlavný istič 80 A
Počet fáz 3
Vyúčtovacie obdobie kalendárny  mesiac
Distribučná sadzba C3
OM č. 2 (Tomášikova 35, Košice)
EIC kód OM 24ZVS0000023063Y
Hlavný istič 100 A
Počet fáz 3
Vyúčtovacie obdobie kalendárny  mesiac
Distribučná sadzba C3_M_1T
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Zmluva sa riadi tu uvedenými podmienkami, platnými OPEP a platnými OUEP.
Plnenie predmetu zmluvy: od 01.01.2026 (00:00 hod.) do 31.12.2026 (24:00 hod.)
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť na svoje náklady všetky úkony spojené s prípadným procesom zmeny súčasného dodávateľa elektriny na základe splnomocnenia odberateľom. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek (podrobný rozpis jednotlivých zložiek ceny). Dodávateľ sa zaväzuje zároveň predložiť objednávateľovi aj rozpis výšky preddavkových platieb pre každé OM objednávateľa (OM č. 1 a OM č. 2) zvlášť, a to v nadväznosti na špecifikácie uvedené v tejto zmluve. Tieto rozpisy musia vychádzať z vysúťaženej celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia do jeho OM (OM č. 1 a OM č. 2) mesačné preddavkové platby vo výške 75% alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby pre každé OM (OM č. 1 a OM č. 2) objednávateľa zvlášť.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržiavanie platných právnych predpisov. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Spotreba elektrickej energie počas zmluvného obdobia 12 mesiacov (01.01.2026 - 31.12.2026) je predpokladaná a cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na predpokladanú spotrebu elektriny počas zmluvného obdobia uvedenú v technickej špecifikácii (OM č. 1 -  47 MWh + OM č. 2 - 38 MWh) .
Dodávateľ má právo vyhodnotiť zmluvné množstvo po skončení Vyhodnocovacieho obdobia. Vyhodnocovacím obdobím je obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026. Tolerancia odberu elektrickej energie pre OM odberateľa je ±10%.
Ak odberateľ za zmluvné obdobie odoberie menšie množstvo elektrickej energie ako je minimum spotreby za OM (90%), má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za nedočerpanie množstiev, rozdiel medzi dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobraným množstvom.
Ak odberateľ za zmluvné obdobie odoberie väčšie množstvo elektrickej energie ako je maximum spotreby za OM (110%), má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za prečerpanie množstiev, rozdiel medzi skutočne odobraným množstvom a hornou toleranciou spotreby.
Štruktúra vysúťaženej ceny musí obsahovať všetky položky v zmysle príslušných ustanovení OUEP a Energetických predpisov. Objednávateľ zároveň vyhlasuje, že nepožaduje oslobodenie od spotrebnej dane.
Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPEP  a platných OUEP.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v obidvoch OM odberateľa.
Objednávateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 15. kalendárneho dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 kalendárnych dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektriny v OM č. 1 a OM č. 2 zvlášť. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
Fakturácia musí byť za každé OM (OM č. 1 a OM č. 2) vykonaná zvlášť. Faktúru je možné zaslať na adresu sídla objednávateľa (T.G. Masaryka 10, Zvolen) alebo elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@uva.sk.
Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa všeobecne záväzných právnych predpisov obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných Energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia do sídla objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry (či jej povinných príloh) najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektrickej energie chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru, resp. dobropis.
Platba za plnenie sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny. Meno a kontaktné údaje energetického manažéra (konzultanta) dodávateľ e-mailom oznámi objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s OPEP. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti alebo záväzku dodávateľa v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi príslušnými ustanoveniami OPEP a OUEP v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

85,00 MWh

23 927,00

20 106,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2025 10:03

24.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 12:00 - Vstupná ponuka 23 445,87 € Cena s DPH
23.10.2025 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka 20 801,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS